Alla inlägg under april 2009

Av Kamilla - 1 april 2009 20:28

Helvette också!! jag å johan gick precis ut till garaget för att hämta in våran träningscykel så jag kan träna på den! medans vi ändå va ute skulle vi passa på att smörja upp min avtagsbara dragkrok så jag får av den innan måndages besikting. Vad upptäcker vi då?..En jävla punktering på mitt högra bakdäck! SUCK..så jäkla trist! Så nu blir det la å köpa sig nya däck..igen! Hatar oväntade kostnader!

Av Kamilla - 1 april 2009 18:29

Idag startade examensarbetet..det betyder..aldrig mer nån föreläsning..forhoppningsvis inga mer tentor (om jag klarade dem)..inga mer rapporter! Utan nu e det endast ex-jobbet som gäller fram till examen om 10 veckor! Det har inte riktigt sjunkit in ännu att det faktiskt e så kort tid kvar av utbildningen!


Under veckan har jag å girlsen i studiegruppen jobbat frenetiskt med att få klart våra rapporter i matematik och svenska. Å vi blev riktigt nöjda till slut! Har varit långa dagar i skolan..så jag har vart jättetrött på kvällarna å inte orkat något annat än att ligga i soffan!


Lägger in några bilder från lördagens tjekväll hos malin! Hade en jätterolig kväll med massa skratt å jättegod mat..å smarriga drinkar! Tiden bara sprang iväg..va inte hemma för än kl 05. Så jag va sjukt trött i söndags!


Johanna provar kläder innan vi åker till malin..hon gick igenom nästan hela sin garderob efter den perfekta klänningen! =) personligen tycker jag att hon va lika snygg i allt!


Det här blev kvällens outfit..en jättesnygg rosa klänning å en grå top över!


malin kunde inte bestämma sig för vad hon ville dricka..


Ovido - Quiz & Flashcards