Alla inlägg under maj 2008

Av Kamilla - 30 maj 2008 12:08

Idag fyller min älskade vän Frida år! Grattis grattis på födelsedagen gumman! Hoppas du får en toppenfödelsedag hemma i Karlstad! Älskar dig vännen!


Fridisen å jag

Av Kamilla - 27 maj 2008 21:38

Grattis lillstumpan till studenten!!

Idag har Emilie tagit studenten..fattar inte att hon blivit så stor..för mig är hon typ 8 fortfarande!

Vi åkte ner till göteborg å burgården, hela familjen för att se emilie komma ut på skolgården! Lilla trolla va såklart med..kan ju inte lämna henne hemma själv ännu! Det e alltid lika underbart att vara med när nån tar studenten..man återupplever sina egna gamla underbara minnen..å får tillbaka den otroligt sköna kännslan man hade den dagen då man gick genom klämmabacken å skrek sig hes! Emilie var jättefin..supersöt som vanligt! Sen var det dax för dem att åka på de klassiska lastbilarna..jag var tyvärr tvungen att gå därifrån då pga av det höga ljudet..trolla blev orolig av det! Vill ju inte skrämma slag på henne!

Senare på eftermiddagen var det studentmottagning hemma hos Lindholm, med massa god mat å tårta! Å massa trevliga gäster! Dagen har verkligen varit toppen..å vädret..ja man kan inte önska sig bättre! =) Grattis igen lilla stumpan..å lycka till i livet å med det nya jobbet!


Från liten till stor...så söt!! Älskar dig gumman!

Av Kamilla - 26 maj 2008 20:06

Nu har vi hämtat trolla! Hon är helt underbar!! Hon hade växt himla mycket sen vi såg henne för drygt en vecka sedan..så himla go! Än så länge har det gått jättebra ihop med tindra..hoppas på att det fortsätter så! Trolla e så himla duktig..vet inte om dom tränat med henne..men hon har inte kissat nått inne..än iaf..hon piper när hon vill ut å kissa..å hon har till å med bajsat ute! Det tog lång tid innan tindra gjorde det! Å dessutom e hon jätteduktig på att komma när man ropar på henne! Finns mycket potensial i henne! Ska kämpa jättehårt med henne..hon ska bli rumsren fort! Egentligen e det konstigt hur fort man kan ta till sig nån..vi har inte haft henne i mer än några timmar..men jag älskar henne redan av hela mitt hjärta! Min älskade lilla nya prinsessa! Å nej..jag kommer självklart inte glömma bort tindrisen..älskar henne massor!


Trolla leker med kossi

Av Kamilla - 26 maj 2008 15:01

Idag fyller Johan år! Grattis min älskling!! Har köpt två presenter till han..hoppas han bli glad! Har fixat god mat, lite vin å tårta me! Han får inte bli bortglömd idag..kan nog lätt bli så eftersom vi ska hämta trolla..men bättre presnet än så kan han väll kanppt få! Grattis igen älskling! Hoppas din dag bli kanon! Älskar dig!

Av Kamilla - 25 maj 2008 20:52

Har vart å hälsat på våra kära mammor idag! På fömiddagen åkte jag, tobbe å johan till mamma å lämnde en jättefin blomma och åt jättesmarrig tårta! Måste få receptet på den mamma! Vi hjälpte till med lite förberdelser inför emilies student..å satt i solen å njöt av vädret å pratade.

Sedan va det dax att åka vidare till nästa mamma..johans mamma. Lämnade såklart en blomma till henne med! Satt i solen å åt  smarrig tårta där med! Å drack Anna-gretas underbart goda fläder å citron saft! Mums! Efter en stund kände våra magar av att vi bara ätit tårta hela dan..så vi gick hemmåt för att äta mat å förbereda inför morgondagen då vi ska hämta lilleskrutten!

Av Kamilla - 25 maj 2008 10:26

Igår va jag å Frida i allum å shoppade! Efter att ha provat några klänningar..hittade jag äntligen en jättesöt klänning att ha på emilies student..lika fin som den andra jag hittat men billigare! =) Köpte mig en snygg tröja me! Det va jättekul att shoppa me frida! Man märker verkligen hur väl man känner varandra när man går mot bilen båda två..utan att först sagt till varandra att det va dax å ge sig å åka hemmåt! Tack för en mysig shoppingtur gumman! Å tack för att du sa åt mig att prova den klänningen!

Efter allum stannade vi i lerum å handlade mat inför kvällens grillning! Sen åkte vi hem var å en till sig..å lite senare på eftermiddan kom frida, stefan å molle hit å grillade kollade på schlager em...å fel låt vann som vanligt!

Tack för en rolig kväll!

Av Kamilla - 23 maj 2008 18:22

..tills vi får hämta lillsessan!! Våran älskade lilla trollunge!

Äntligen fredag!!! Så skönt me helg!! Har varit i skolan i dag å förberett för utsällningen som vi ska ha nästa vecka. Satte upp alla grejer å fixade å donade..så nu e allt klart! Nu e det invigning som gäller på måndag! Klippa bandet å hålla tal å allt! (dock inte jag) Å pressen kommer va där me! =)


Å så har man blivit dejting fixare! Har fixat ihop en dejt mellan Min svåger Mats å min kompis Sofia! Jag å johan ska dubbeldejta me dem! Ska ner till gbg å käka tapas å dricka lite gott vin! Ska bli himla kul! Ser verkligen fram emot detta..å hoppas massor på att det ska klicka mellan dem! Hade vart underbart att få in fia i släkten! *fniss* ska nog inte gå händelserna i förväg..men kul me dejt ska det bli iaf!


Kvällen blir lugn..johan e å fiskar me stefan..jag har precis vattnat gräsmattan å blommorna i landet..blir till att slappa i soffan me tindra sen..kanske se en film! Imon blir det Allum med fridisen!



Av Kamilla - 22 maj 2008 17:59

Grattis till bebbarna Vera..och till "mormor" Johanna å "morfar" peter! Skönt att allt gick bra å att bebbarna var friska! Håller tummarna för att dom ska fortsätta må bra! Kram till er!


http://farags.se/

Ovido - Quiz & Flashcards