Alla inlägg den 7 april 2009

Av Kamilla - 7 april 2009 19:02

JAG KLARADE MATTE TENTAN!!!! Fan va grym jag är! Helt underbart! Nu hoppas jag bara att det gick lika bra på svenskan..den har jag nämligen inte fått tillbaka ännu!

Av Kamilla - 7 april 2009 16:43

Har suttit i två dagar med Ahnna och Sofia och skrivit på examensarbetet. Har gått riktigt bra faktiskt! Tycker att vi vart jätteduktiga tjejer! Trots att vi tjötat om en hel del annat med! ;) Fick bland annat till ett himlans bra engelsk titel på vårat arbete..därav rubriken på dagens blogg! =)

Efter de åkt hem så fortsatte jag att skriva lite till..har sen spenderat tiden sen dess med att försöka klura ut en bra present till min bror som fyller 25 på fredag. Tror att jg äntligen kommit på nått perfekt! =)


I helgen pluggade jag en hel del me..men hann även med att njuta av solen i lördags! =) I fredags kväll kom Stefan och Frida hit. Jag och Johan invigde grillsäsongen. Frida å stefan grillade såklart me..men de va inte årets första grillning för dem! Himelskt gott va det iaf! Det tyckte vi allihop! =) Lagom till att maten var uppäten började hockeyn å vi slog oss ned i soffan för att se FBK vinna över HV71! =) Hade en jättetrevlig kväll! Det va kul att äntligen ses alla fyra! Ser fram emot fler trevliga grillkvällar i vår å sommar!


 Frida lika vacker som alltid!


Stefan ser lagom munter ut! =)


I lördags grejade vi i trägården en hel del, fick krattat bort de sista löven, klippt ner buskar, fixat i rabatten å sopat av berget..så nu ser det genast himlans mycket trevligare ut! Ser fram emot att plantera lite nya blommor me! Förutom trädgårdsarbete blev det en hel del pluggande å en stunds solande i det underbara vädret. Vi åt lunchen ute för första gången i år! Underbart! På kvällen va vi bjudan till Tobias och Maria. Käkade en god middag å såg en bra film! En underbar kväll!


Nu ska jag ta med mig vovvarna ut på en promenix. Sedan blir det att laga middag å så småning om hockey! Hoppas FBK vinner!!!


Ovido - Quiz & Flashcards