Alla inlägg under november 2009

Av Kamilla - 1 november 2009 20:59

Nedräkningen inför bröllopsresan är snart till ända! Bara drygt en dag kvar innan vi åker iväg till paradiset! Ska bli så himla underbart att få åka iväg med älsklingen å njuta av sol, bad, shopping å äventyr!


Har lite kvar att packa, men jag tror att det mesta är under kontroll iaf! Ska fixa det sista imon efter jobbet!


  

Stranden på Bali, där vi kommer tillbringa många timmar de närmaste veckorna!


  

Vårat hotell! =)

 

Önska oss en trevlig resa! Hoppas alla får det bra här hemma! Massa kramar!!

Av Kamilla - 1 november 2009 20:23

..men ingen lov för mig! Sånt har man ju inte när man jobbar i förskolan..men va gör det när man trivs så bra på jobbet som jag gör!! ( och dessutom snart ska iväg till bali!)


Har hunnit lite me lite annat än jobb denna veckan iaf! I tisdags va johan i stockholm me jobbet, å jag passade på att träffa nillan å bjarne! =) Åkte hem till dem å kollade hockey, käkade pepparkakor å drack årets första julmust! Mums! Hade en mysig kväll me nillan som alltid! =)


Efter jobbet i onsdags hämtade jag frida på hennes jobb, å vi åkte in till stan, där vi tillbringade hela eftermiddagen. Kollade efter halloween outfits å kläder..men det enda jag köpte va en kruka! Sen satte vi oss på Mangiamo å fikade å tjötade en lång stund!  tack för en mysig dag på stan frida!!


  

Frida me sin goda grillade kycklingmacka!


I torsdags följde jag me Johanna å Peter till gbg, för att köpa maskeradkläder till halloweenfesten! Johanna å peter hittade perfekta outfits, men jag hittade inget till mig. Dock ett par brillor till johans outfit!


Å i fredags va det då äntligen dax för maskeraden hos henrik och natasha!! Alla hade klätt ut sig helt seriöst å va jättesnygga! Hade en jätterolig kväll med våra underbara vänner!


Här kommer lite bilder från kvällen..

  


  


  


 


 


  

Av Kamilla - 1 november 2009 20:15

Förra lördagen var vi  på Mangiamo, nya resturangen i stan å åt med Johanna och Peter! God mat och trevligt sällskap! =) Efter middagen tog vi en promenad runt stan och kollade på Ljus i Alingsås.


Lite bilder från resturngen..

  


 


  


Å en bild från ljus i stan..

  

Ovido - Quiz & Flashcards