Alla inlägg under mars 2007

Av Kamilla - 31 mars 2007 23:58

Frida va snäll å följde med mig till besiktningen igår!! *Tack gumman* Å tro det eller ej, men den gick igenom utan anmärkningar!! *lättad* På kvällen kom Frida Stefan Johanna å Peter till oss, vi åt mat..lite blandat kompott å tjötade strunt! Roligt som vanligt!!Idag har jag å Johan vart i Göteborg en sväng. Johan å Stefan bytte sedan däck på alla bilarna! *Tack för hjälpen Stefan! Du e så himla snäll* Jag å frida passade på att gotta oss i solen på gräsmattan medans killarna grejade i garaget. När kvällen kom åkte vi hem till Frida å Stefan för att grilla! Det blev mumsigt! Blev en tidig kväll, för stefan ska upp 04:30 imon bitti för att åka å fiska!Jag å johan va inte trötta, så vi kollade på en film när vi kom hem!

Av Kamilla - 30 mars 2007 11:05

Klarade engelska tentan!! Känns så jävla sköööönt!! Ska besikta bilen idag..e lite pirrig för det! Hoppas verkligen att den går igenom!! *håll tummarna*Fbk åkte ur semin igår..å linköping gick vidare till final! Rättvist faktiskt..fbk spelade fruktansvärt dåligt, så de va inte värda en finalplats! Nu hoppas jag på att modo tar hv71 i den andra semin bara!!Skönt me fredag..å inget jobb denna helgen, helt underbart!! Hoppas det fina vårvädret håller i sig bara!!Ha en skön helg!!

Av Kamilla - 29 mars 2007 21:18

Har passat Athos idag..det va jättemysigt..hade varit lite lättare om inte tindra hade löpt dock..för så fort de hade chansen juckade de som fan..tur att tindra hade på sig dubbla trosor med troskydd så det inte blir några blandisar! Tindra blev lessen när han åkte hem! *sakna* Tur att hon får träffa han imon igen!

Av Kamilla - 27 mars 2007 22:17

skiiit..fbk förlora!!

Av Kamilla - 27 mars 2007 10:55

Nu får de ta å skärpa till sig! Ikväll måste de vinna!! Håll tummarna för FBK!!

Av Kamilla - 26 mars 2007 22:11

Ny kurs..val-matematik läser jag nu! Kursansvarige läraren Monica verkar grymmt bra!! =) Hoppas å tror att det kommer bli en jätterolig kurs som verkligen kommer va bra att ha me sig när man sedan kommer ut i arbetslivet!!Va hos tandläkaren idag..inget trevligt alls..hatar tandläkaren..men jag hade iaf inga hål så jag behöver ju inte komma tillbaka för än om ett år! *skönt*Tindra beter sig skummt..e väll antagligen för att hon löper..men hon verkar va oroligare å konstigare än vad hon vart tidigare! Det e la lilla Athos hon har på hjärnan..hon saknar honom..hon e ju så kär!! *hihi*Så underbart att våren äntligen är här! Man känner sig otroligt glad å lycklig! Det bara pirrar av glädje i hela kroppen! Älskar våren!!! Å jag älskar dig johan!!Nu jävlar..den här gången ska det lyckas!!

Av Kamilla - 23 mars 2007 16:40

Äntligen fredag å äntligen e ENID kursen slut! Ingen mer engelska..fy fan va gött! Gjorde tentan idag..hoppas jag klara den bara!! Men det gjorde jag nog! Känndes bra iaf!! Hade vart otroligt skönt iaf! Har ju klarat allt hitils..skulle inte va kul att kugga nått..blir så jobbigt att ta igen!Om en timma ska vi till peter å johanna som vi brukar på fredagar *hihi* Blir till att äta nått mumsigt, gå en sväng me vovvarna å prata strunt! Kul blir det iaf! Ser alltid fram emot detta när helgen närmar sig!Imon ska jag tyvärr jobba! *segt* men va fan..det e ju goa pengar! Jobbar 10.30-17-30 *urk* Men får tänka på kvällens grillning medans jag jobbar så går tiden förhoppningsvis fort! Ska till frida å stefan å grilla för första gången i år! Ska bli riktigt gott!På måndag gäller det föresten!! Hoppas du e redo johanna!!Nu ska tindra få sitt fredags bad så hon blir fin när hon ska träffa sin pojkvän Athos!!Ha en trevlig kväll!! Det tänker jag ha!!

Av Kamilla - 22 mars 2007 16:53

Har vart uppe sen strax efter åtta idag å pluggat å pluggat å pluggat! Nä men pliggade iaf fram till halv ett! Vid halv två kom Johanna å Atte å hämtade upp mig å Tindra å så åkte vi ut till brobacka för en härlig prommenad! Gick en bit på lärkeskogsleden å vände sedan tillbaka igen! Tindra hade en extra svans idag..en brun en som heter Athos..hihi..han nosa å slicka henne i baken en väldans massa! Inte konstig med tanke på hur smaskens hon lukta!!Va en väldigt fin prommenad..vi ska återvända dit snart igen..be någon släppa av oss där ute å gå hela lärkeskogsleden tillbax till stan å picknicka lite på vägen! *ser fram emot detta* Hade vart mysigt att ta me pojkarna på detta me!Börjar bli hungrig nu..så det e nog dax att börja laga lite mat!Önska mig lycka till imon på tentan! Håll tummarna! *hårt*På bilderna nedan e världens sötaste små charmtroll som busar runt i skogen! (från dagens prommenad)

Ovido - Quiz & Flashcards