Direktlänk till inlägg 26 juli 2010

Senaste veckan!

Av Kamilla - 26 juli 2010 10:00

Har hunnit med en hel del senaste veckan. Här kommer en snabb uppdatering:


  


  


  

Vi har vart på mini-paddel-semester. Paddlade i Torskabotten och Ömmen med älskade svägerskan och svågern, och sov på "våran" ö! Jättemysigt och roligt! Hade dock inte gjort nått om det hade vart bättre väder..men jag ska ändå inte klaga. Kom lite minidugg regn medans vi paddlade under måndagen, men tisdagen va solig och fin!

Jag skadade mig när vi hade stigit i land i Tollered. En engångsgrill hade tydligen gått sönder i soppåsen och stack ut och skar upp sidan på mitt knä. Det forsade blod, men Mats och Sofia var snabba att hälla på isvatten och plåstra om mig. Väl hemma fick jag åka ner till vårdcentralen och tejpa ihop det!

På kvällen åkte vi till Töllsjö och spelade bilbingo med dem och denna veckan va det Johans tur att vinna..han drog hem 900 spänn! :)


Sen har vi haft visning av vår bostadsrätt i veckan. Budgivningen kom igång dagen efter och två dagar efter visningen var den såld! :) Fick mycket mer än vad vi hade vågat hoppas på, så vi är helt överlyckliga! Nu kan vi renovera nya huset..jippie! :)


Träffade Pernilla och Björn en dag:

  


  

Vi hade en jättemysig picknick i Skår, sedan tog vi en varm, men härlig promenad runt Gersken och till sist avslutades kvällen med kvällsdopp, kaffe och ostfrallor på en strand vid Ömmen! :) Sen helt fantastisk dag med underbara vänner!


En del shopping har det vlivit under veckan me. Va en sväng på Allum och fick köpt några tunikor/klänningar. Och på IKEA kollade vi på kök..och köpte några påsar/väskor som kan vara bra att packa kläder, lakan mm när vi flyttar! :)



  

Jag var hos Marie och barnen en dag med..å hon bjöd på världens godaste halloncheescake! Den ska jag ha receptet på! Mums!


I lördags träffade vi Tobbe, medans Maria var iväg på möhippa. Vi spelade lite frisbee, å jag gjorde min bästa runda för i år! Ett kast mer än mitt PB! :) På kvällen blev det några omgångar dart..vilket jag inte vann en ända gång på! :( Å sen film! :)


Nu är det bara två veckor kvar på semestern! Hoppas det fina vädret snart kommer tillbaka, så man hinner njuta och slappa lite mer på stranden! :)

 
 
Ingen bild

Jeanette

26 juli 2010 14:53

Härligt med paddel-semester. Det är kul att paddla kanot, det blir så sällan bara! Hoppas vi ses snart, kram

 
Ingen bild

kamilla

26 juli 2010 17:19

Ja, det är jättekul att paddla! Vi får la paddla ihop nästa sommar! :)
Jag hoppas me vi ses snart! Nu va det länge sen!

 
Emilie

Emilie

12 augusti 2010 08:58

Vad roligt att höra att ni fick så bra för huset=)=) Kommer hem nu till helgen så vi får ta och ses snart tycker jag=) Kramar lillsyrran

http://htttp://esmy.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kamilla - 13 mars 2011 19:21

Blev sugen på att börja blogga igen, men kände för att starta om från början!   Här är den nya bloggen:   http://karamillas.blogg.se/ ...

Av Kamilla - 9 september 2010 08:36

Jag tar en liten paus i bloggandet (som ni säkert redan märkt) ett par veckor framöver. Det e så mkt me flytt, renovering och annat att bloggandet inte hinns med just nu!     ...

Av Kamilla - 23 augusti 2010 17:11

Igår var det min och Johans bröllopsdag! Våran första bröllopsdag! ♥ Tänk va fort ett år går! Tycker inte det va alls länge sen vi stog där i kyrkan..! Hoppas på många fler år tillsammans med Johan..å många fler bröllopsdagar att fira! :) Jag ...

Av Kamilla - 18 augusti 2010 18:19

Snart flyttar vi! :) Jag längtar så jag nästan dör!! Trodde tiden skulle gå fort när man började jobba, så det snart skulle bli 1 september..men inte! Än så länge är det bara den 18 augusti, och 14 dagar kvar! Hoppas dom går fort!!   Det mesta är...

Av Kamilla - 17 augusti 2010 18:58

Semestern tog slut för över en vecka sen..och jag har börjat på mitt nya jobb! Nu jobbar jag på Igelkotten..men saknar mitt gamla jobb på Fyren jättemycket! Jag saknar barnen, saknar arbetstiderna, saknar känslan av att det var kul att gå till jobbet...

Ovido - Quiz & Flashcards