Alla inlägg under augusti 2009

Av Kamilla - 6 augusti 2009 19:39

Nu va det så där länge sen jag skrev igen..men jag har inte haft tid att skriva helt enkelt! Har vart fullt upp! Så jag får ta en kort uppdatering om sista tiden!

Torsdag v. 30 var vi på 30 årskalas för mats i Kungsbacka, där vi stannade över natten. Fredagen blev en städ å fixadag. På lördagen va det så äntligen dax för möhippan ..å den va hur kul som helst! Tack alla underbara vänner för att ni gjorde min dag till ett minne för livet! Är så glad att så många ville vara med, å jag e evigt tacksam till de änglar som planerat denna roliga och perfekta möhippa! Tack å en stooor puss! På söndagen spelade jag å Johan minigolf, å på kvällen träffade vi Frida, stefan, johanna å peter ute i hulskog å grillade! På måndagen v. 31 bröllopsfixade vi, och på eftermiddagen åkte jag med pernilla till Allum å shoppade! Va jättekul med en shoppigtur, just like the old days! På tisdagen fortsatte bröllopsplanerandet. På kvällen kom Tobias å Maria hit. Vi åt god mat och såg en film å vräkte i oss godis! Mums! På onsdagen var vi iväg å provsmakade maten inför bröllopet, å på kvällen var jag på middag hos Novin! Tordagen innebar ännu mera bröllopsplanerig och på kvällen va det fest hos pernilla! Hade en jätterolig kväll! På fredagen blev jag sminkad på makeup store å på kvällen hade vi lite viprovning inför bröllopet..hittade dock inget vin som passade! På lördagen kom prästen som ska viga oss hem till oss. Vi gick igenom vigseln å alla funderingar. Sen åkte jag å johanna till allum..jag fick shoppat lite kläder, å hon ett par skor till bröllopet! Sen åkte vi hem till hene å peter å spenderade kvällen där. På söndagen va det provsmakning av bröllopstårtor, å sen åkte vi till gbg me erika å peter för att fribba! Gick helt värdelöst dåligt för mig, men det va roligt ändå! Sen va det helt plötsligt måndag v. 32 och jag började jobba på mitt nya jobb! Jag trivs jättebra än sä länge. Jag älskar mina kollegor, jobbtiderna är toppen å barnen e underbara! I tisdags va jag å provade min brudklänning! Åhh den va så fin! Tack johanna för att du följde me å tack frida för att du hittade den vackraste kläningen till mig!! Igår, onsdag slutade jag tidgt å fick äntligen hittat dukar till bröllopet! Å idag har det blivit lite mera planerande!


Ja det va en liten uppdatering av senaste tiden! Lägger in bilder vid ett annat tillfälle! Kommer nog va dålig på att uppdatera min blogg närmaste tiden me, då det verkligen e fullt upp me jobb, bröllopsplanering, å andra saker som ska hinnas med å vänner man vill träffa! Lovar å skärpa mig efter bröllopet!


Kram så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards