Alla inlägg under april 2007

Av Kamilla - 30 april 2007 23:04

Idag fyller Klas år! Grattis!! Vi har vart där på kalas å käkat go mat! Hoppade självklart över tårtan..men den såg vääääldigt god ut!

Johan har som sagt jobbat idag..å själv har jag slappat framför datorn mestadelen av dagen innan han kom hem å det va dax att åka på kalajs.

Tog en morgonpromenad runt gersken imorses faktiskt..så helt lat har jag ju inte vart! =)

Imorgon e det 1 a maj..å då e Johan ledig iaf! =)

Av Kamilla - 29 april 2007 23:58

Idag har jag och Johan gått en långpromenad med Peter och Johanna. Tindra fick stanna hemma för hon va så himla trött! Det va härligt att motionera lite..å det va trevligt att gå en promenad där man inte brukar gå! Blir alltid roligare att gå på nya ställen! Å sen blir det ju alltid trevligare me roligt sällskap! =)

Efter den långa promenaden handlade vi lite och hämtade sedan upp tindra för att sedan åka tillbaka till P & J för att grilla! Det va mums!

 Vi spelade sedan bingo, men ingen av oss fyra vann! *jävla skit spel*

Johan ska jobba imon..trist!

Puss å hej!

Av Kamilla - 28 april 2007 11:28

Va hos Johanna å Peter igår kväll å grilla! Det va väldigt gott! Å trevligt! Idag ska tindra bo hos dem när vi ska på fest! Skönt att dem ville ställa upp å passa tindra! Tack så jättemycket för det! =) Hoppas att hon e lugn å snäll! Men det e hon säkert! Känns lite konstig att inte Tindra e här hemma..Johanna å peter va å hämtade henne för en stund sen! Kommer nog bli ännu konstigare när man ska sova ikväll!

Ikväll ska vi på Karins 25-års fest! Det ska bli himla trevligt! Inte ofta vi går på sånt! Skulle komma typ 70 pers..så det blir ett stort partaj! Innan festen ska vi hem till Marias bror Johan å hans sambo Anna! Trvligt att bli bjudna dit!

 Ha en trvlig kväll å helg!

Av Kamilla - 27 april 2007 15:38

Idag har min lärare vart å kollat och bedömt mig när jag hade en lektion..fy fasen va nervöst det var! Blev godkännd iaf..så det känns skönt!! Å det känns ännu skönare att det e över..å att det inte kommer nån lärare för att bedömma mig för än i sista terminen nu! *pust*

Två veckor har nu gått av praktiken..har vart riktigt roliga veckor..är en underbar klass jag är i..och det e verkligen toppenkul att ha egna lektioner! Hade ju inte så många sånna förra terminen! Känner verkligen att jag utvecklats mycket sen förra terminen! Nu är det bara en vecka kvar..sen e det tillbaks till skolan för att studera matematik som gäller! Men det ska bli kul det me!

Av Kamilla - 23 april 2007 13:44

Idag fyller min älskade prinsessa å ögonsten 4 år! Fattar inte att tiden gått så fort! Tycker inte de va länge sen vi va å hälsa på henne på kenneln i kungälv där hon föddes! Men så e det iaf! Nu e hon 4 stora år! Men lika liten å söt som alltid! Ska fixa en riktigt kalas-måltid till henne idag, me både köttfärs, kyckling, leverpastej, skinka å korv! Kommer bli mums för henne!


Bilderna nedan:  liten sessa i "pappas" knä till stor prinsessa i skogen!


Av Kamilla - 22 april 2007 13:48

Idag åker Athos hem till sin uppfödare för att sedan byta till ett annat hem! Kommer sakna dig gubben! Å framförallt så kommer tindra sakna dig! Tusen pussar å kramar från oss! Hoppas att du får det bra i sin nya familj!



Av Kamilla - 21 april 2007 13:39

Idag har Johanna å Peter flyttat! Johan hjälpte dem hela förmiddan me det medans jag jobbade! Kom dit efter att jag slutat å hjälpte till att packa upp lite! Dom har fått det kanonfint! *avundsjuk* Va uppe hos dem å tjötade å grejade lite fram tills kvällen! Då åkte vi hem å kollade på en film å käkade middag!

I går kväll va Johanna, Peter å Athos hos oss! Tjatade strunt å kollade film! Lika trevligt som alltid! Blev inte jättesent, dom skulle ju upp å flytta idag å jag skulle ju jobba!

 Imon ska jag träffa frida-stumpan! (rumpan) *hihi*

Av Kamilla - 20 april 2007 19:28

Blir inget köp av bostadsrätten av oss! Dom ville ha minst 775000kr å det tyckte vi va lite väl saftigt för en tvåa me gamla vitvaror, som dessutom inte har nått kanonläge! Men vi väntar på att dom ska sätta ut den hos en mäklare, så kan vi kolla på den igen, å lägga ett bud då me! Tror nämligen aldrig dom får så mkt dom vill ha för den! Dom ville ju 775000 privat för den, det motsvarar ca 830000 om de säljer den via mäklare! Å det kan dom bara drömma om! (tror jag iaf) Jaja..vi får se vad som händer! Blir det inte denna heller..blir det nått annat! Det e inte hela världen! Fast det hade vart mysigt å bo grannar me Johanna å Peter! Men som sagt va..ju längre vi bor kvar där vi bor..ju mer pengar hinner man ju spara!

Ovido - Quiz & Flashcards