Alla inlägg den 24 april 2009

Av Kamilla - 24 april 2009 18:16

Fick äntligen ordning på resultatet idag! Hoppas nu bara att våran handledare tycker samma sak! har suttit inklämda i ett minimalt grupprum å skrivit å skrivit idag! Fick även hyfsad fason på metod-delen! Så äntligen känns det som arbetet går frammåt igen!


Vädret var ju underbart idag..så en paus ute i solen var behövlig..å helt underbar! Där hade jag kunnat stanna hela dagen! =)


Ahnna och Sofia


Såå underbart med en paus i solen!!


Har ju förresten glömt att säga att jag klarade Svenska-tentan med! Helt fucking underbart! Det betyder att jag klarat varenda tenta genom hela min 3,5 år lång utbildning!! =) Fasiken va bra jag är!! Borde fira med champagne!


Nu ska jag fixa lite mat..Lars kommer hit på middag om en stund! Tyvärr har vi ingen grillmat hemma..för det hade ju vart det ultimata idag i det fina vädret! Men det får bli en annan gång! En vegitarisk enchilada får duga lika bra! =)

Ovido - Quiz & Flashcards