Alla inlägg den 26 april 2009

Av Kamilla - 26 april 2009 15:24

Helgen har gått fort som vanligt! Gårdagen bjöd på helt underbart väder! Njöt lite i en solstol i trägården på förmiddagen..sedan åkte vi in till stan å träffade Mats och Sofia för att spela en runda frisbee golf! De ville pröva den nya banan..så vi begav oss dit! Det var en underbar runda i det varma vädret! Solen stekte..å för en gång skull fick jag fason på kasten å lyckades med en jättebra runda! (för att vara mig iaf!)


Väl hemma igen slog jag mig ner i solstolen med en bok för att koppla av å få lite färg! Kvällen blev lugn..bara jag, johan å vovvarna i soffan framför Robinson å CSI. Myspys!!


Idag har vi vart på jordnära å inhandlat lite blommor till trägården som jag sedan planterade! Får hoppas att det bli bra när de slått ut! Solen har tyvärr inte infunnit sig idag..men det e ändå ganska varmt! Hoppas på fint väder i veckan! =)


Tindra har blivit irreterad i ena ögat..ögonvitan är helt röd, å hon halvbundar med det hela tiden..lilla stackaren! Så imon blir det veterinären som gäller för henne. Tyvärr e jag ju i skolan å johan ska iväg på kunsbesök..så min älskade mamma ska åka till veterinären med henne å trolla. Ska passa på att få dem vaccinerade å få ny medicin till tindra, mot mjölkprodutionen! Tack söta lilla mamma för att du e så underbar och alltid ställer upp! Älskar dig!


Idag har Johanna och Peter flygit iväg mot varmare breddgrader..till grekland..eller rättare sagt rhodos! Hoppas att ni får en underbar vecka! Det är ni verkligen värda! Njut av sol, mat och varandra o ha en toppenvecka! Ses när ni kommer hem igen!! Sakna sakna!!

Ovido - Quiz & Flashcards