Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

Ett år som gifta! ♥

Av Kamilla - 23 augusti 2010 17:11

Igår var det min och Johans bröllopsdag! Våran första bröllopsdag! ♥ Tänk va fort ett år går! Tycker inte det va alls länge sen vi stog där i kyrkan..! Hoppas på många fler år tillsammans med Johan..å många fler bröllopsdagar att fira! :) Jag älskar honom precis lika mycket nu som då..om inte mer nu!


  

För ett år sen i stog vi i Landskyrkan och lovade att älska varandra i evighet!

 

Vi började smygfira våran bröllopsdag redan i lördags. Johan hade bokat bord på Momenti och sedan blev det bio! :)


  

 

 

Vi åt jättegod mat på Momenti  


På söndagen (igår) som var våran bröllopsdag, firade vi lite till! Det blev god middag med räkor och Champagne! Och till efterrätt en chokladmousse!


  


 

Lagom till efterrätten fick jag även ett armband av Johan! ♥ 


Måste även lägga in ett kort på den fina presenten vi fick av våra gulliga vänner Frida och Stefan! Tack så mycket sötisar! Och tack Mamma & Hasse och Pappa & Marianne för korten!


  

En fin korg me bubbel, choklad, fotoalbum med bilder från möhippa, svensexa och bröllop och ett fint kort som Frida scrappat!

Tack!! ♥ 

 
 
Ingen bild

frida

23 augusti 2010 21:20

fina ni är sötnosar! Var så lite så gumman,roligt att ge bort fina saker till fina vänner! puss puss

 
Ingen bild

Jeanette

24 augusti 2010 00:49

Å vad mysigt, grattis! Tänk att åren går så fort...=) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kamilla - 13 mars 2011 19:21

Blev sugen på att börja blogga igen, men kände för att starta om från början!   Här är den nya bloggen:   http://karamillas.blogg.se/ ...

Av Kamilla - 9 september 2010 08:36

Jag tar en liten paus i bloggandet (som ni säkert redan märkt) ett par veckor framöver. Det e så mkt me flytt, renovering och annat att bloggandet inte hinns med just nu!     ...

Av Kamilla - 18 augusti 2010 18:19

Snart flyttar vi! :) Jag längtar så jag nästan dör!! Trodde tiden skulle gå fort när man började jobba, så det snart skulle bli 1 september..men inte! Än så länge är det bara den 18 augusti, och 14 dagar kvar! Hoppas dom går fort!!   Det mesta är...

Av Kamilla - 17 augusti 2010 18:58

Semestern tog slut för över en vecka sen..och jag har börjat på mitt nya jobb! Nu jobbar jag på Igelkotten..men saknar mitt gamla jobb på Fyren jättemycket! Jag saknar barnen, saknar arbetstiderna, saknar känslan av att det var kul att gå till jobbet...

Av Kamilla - 17 augusti 2010 14:59

..på semester gick fort. Lite för fort..å hux flux var semestern över! :( Jag har haft fulle upp med annat, så jag har inte hunnit blogga. Men här kommer ett gäng bilder från de sista veckorna på semestern!      Spenderade några underb...

Ovido - Quiz & Flashcards