Direktlänk till inlägg 3 juli 2010

En underbar första semesterdag!

Av Kamilla - 3 juli 2010 08:30

Min semster började bra! Började dagen med att träffa Jeanette på lygnared. Vi satte oss i våra brassestolar å njöt av solen. Efter en stund va det dax att känna på vattnet, och vi blev glatt överskade att det va så varmt! Vi hade trott att det skulle vara iskallt som det brukar vid årets första dopp. Men vi hade fel! =) Fortsatte sedan att sola, bada och ha det jättekul i drygt 5-6 timmar. Sen kände vi att solen hade bränt våra skinn tillräckligt för en dag! Å vi åkte hemåt igen!

Tack Jeanette för en jättemysig och rolig dag på stranden! Måste vi absolut göra om fler gånger i sommar!


Senare när johan kom hem började vi lägga om golvet i köket, vi glömde att lägga papp under första gången, så det knakar lite. Så nu inför försäljningen kännde vi att vi ville göra om det MED papp under! =) Å det blir mycket bättre!


Efter det åkte vi in till stan och träffade Pernilla och Björn..vi handlade lite mat och åkte ner till nolhaga och satte oss på en filt i det fina kvällsvädret för att picknicka! (Jag såg vid det laget ut som en nykokt kräfta efter dagens tripp till stranden. Men förhoppningsvis går det över till brunt snart!) Efter picknicken hade vi tänkt spela minigolf, men det hade stängt för kvällen. Så vi gick ner mot vattnet för att kolla på lite båtar ist! Där var det fullt med knott, så det blev ingen lång vistelse vid vattnet. Men jag hade en jättemysig och rolig kväll! Ser fram emot fler varma kvällar på en filt med underbara vänner i sommar!
 
Vet inte varför texten blev kursiv ..å det gick inte att ändra till vanlig..!? Skumt! Ja, ja..har i alla fall haft en toppen början på min semester! Bättre kan det kanppt börja! Tack alla för en mysig dag!
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kamilla - 13 mars 2011 19:21

Blev sugen på att börja blogga igen, men kände för att starta om från början!   Här är den nya bloggen:   http://karamillas.blogg.se/ ...

Av Kamilla - 9 september 2010 08:36

Jag tar en liten paus i bloggandet (som ni säkert redan märkt) ett par veckor framöver. Det e så mkt me flytt, renovering och annat att bloggandet inte hinns med just nu!     ...

Av Kamilla - 23 augusti 2010 17:11

Igår var det min och Johans bröllopsdag! Våran första bröllopsdag! ♥ Tänk va fort ett år går! Tycker inte det va alls länge sen vi stog där i kyrkan..! Hoppas på många fler år tillsammans med Johan..å många fler bröllopsdagar att fira! :) Jag ...

Av Kamilla - 18 augusti 2010 18:19

Snart flyttar vi! :) Jag längtar så jag nästan dör!! Trodde tiden skulle gå fort när man började jobba, så det snart skulle bli 1 september..men inte! Än så länge är det bara den 18 augusti, och 14 dagar kvar! Hoppas dom går fort!!   Det mesta är...

Av Kamilla - 17 augusti 2010 18:58

Semestern tog slut för över en vecka sen..och jag har börjat på mitt nya jobb! Nu jobbar jag på Igelkotten..men saknar mitt gamla jobb på Fyren jättemycket! Jag saknar barnen, saknar arbetstiderna, saknar känslan av att det var kul att gå till jobbet...

Ovido - Quiz & Flashcards