Alla inlägg den 23 april 2009

Av Kamilla - 23 april 2009 22:24

Idag fyller min första lilla bebbe år..kan inte fatta att vi redan haft Tindra i snart sex år?! Fasiken vad tiden går fort! Så ett jättegrattis till min prinsessa som fyller 6 år idag!

Tindras mormor och morfar va självklart här och firade henne å fick lite fika! Va ett tag sen de va här..så det va mysigt!


Min älskade Tindra 6 år! Grattis grattis!!


Resten av dagen har spenderats med näsan i böcker. Har läst matematikböcker till bakgrunden i x-jobbet! En del va faktiskt riktigt intressnta, så för en gång skull har det vart ganska kul att plugga! Fick skrivit en hel del! =) När kvällen kom insåg jag att jobbet jag ville söka hade sista ansökningsdag under morgondagen. Så det va bara att sätta igång att skriva ett CV å en ansökan. De blev inte så bra..men jag fick iväg dem iaf! Måste redigera dem til nästa jobb jag söker!


Förresten..Frida ringde förut å berättade att hon spenderat gårdagen och halva dagen på akuten..stackarn! Dom e ju så jävla långsamma på sjukhuset i alingsås..e man inte rent ut sagt döende så kan man få vänta i en evighet! Så kass! Men efter lite mediciner mår hon nu bättre iaf! Var tydligen njursten! Hoppas du blir bättre gumman å får operera bort det! Tycker jättesynd om dig vännen!!


Nu e det sängen som gäller! Imon bär det av till Borås igen för fortsatt skrivande på resultatet! Suck!

Ovido - Quiz & Flashcards