Alla inlägg den 19 april 2009

Av Kamilla - 19 april 2009 20:52

Idag gick jag upp mitt i natten kändes det som..men riktigt så illa va det inte..men det va tidigt iaf! Åkte till Ullared med Tobias, Maria och Mamma! Mamma hade inte vart där sen hon var gravid med mig..vågar knappt säga det..men altså 27 år sen! Jag shoppade inte så mkt..mestadels för att jag inte har särskillt mkt pengr att handla för! men två klänningar, en topp, lite krafs å två tavlor blev det! hade en rolig dag iaf! =)


Nyaste tillskottet inredning här hemma..behövde verkligen nått på väggarna i sovrummet..å de här blev perfekta!


Efter Ullared va det bara att kasta sig in i duschen å göra iordning sig för att sedan skynda in till stan..till Emilie som firade sin 20-årsdag! Hon fyllde 20 i fredags lilla skrutten..men kalajset va idag! Så ett supergrattis till lillsyrran!


Min otroligt söta lillasyster!


Imon kommer Ahnna och Sofia hit igen...då e det resultatskrivning på x-jobbet som gäller! Så jag kan inte påstå att jag ser fram emot morgondagen! Dock ska det bli kul att träffa Sofia och Ahnna! =)

Ovido - Quiz & Flashcards