Alla inlägg under maj 2009

Av Kamilla - 12 maj 2009 14:22

Är ledig i en vecka nu! Känns helt underbart! Examensarbetet är i princip klart..å vi har inget mer att göra för än på tisdag igen! Så det ska bli skönt med en välbehövlig vila!


Idag har jag och Sofia, min älskade svägerska vart å spelat en runda fribb nere i nolhaga! Träffade på Johanna som va på utflykt med alla barnen från VFU:n!  =) Fribben gick inge vidare..skyller fortfarande på den nya frisbeen! Men det va kul iaf!


Efter fribben åkte jag å beställde mig en vigselring!! Har kollat runt på flera ställen..å haft två ringar i tankarna den sista tiden..men nu har jag iaf bestämmt mig! Å ringen e beställd!! Åhhh vad jag längtar tills jag får sätta på mig den!

Av Kamilla - 9 maj 2009 20:52

SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD

Sååå underbart att alingsås vann! Imon blir det att åka till stora torget när AHK kommer hem från stockholm!!





Av Kamilla - 7 maj 2009 17:49

Har haft två lediga dagar nu..å det har vart jätteskönt! hade tänkt mig två långa härliga sovmornar..men så blidde det inte! Har vaknat runt åtta båda dagarna..börjar känna mig som en pensionär! :( Men å andra sidan får man ju ut mer av dan..å jag har ju faktiskt varit pigg när jag vaknat!


Gårdagen spenderades hos mamma, vi tjötade, gick en promenad å hade det allmännt mysigt som man alltid har det hos mamma! På kvällen kom frida å stefan förbi och hämtade upp oss och vi åkte in till nolhaga för att spela en runda fribb! Det va lika kul som vanligt...gick la sådär bra..men jag spelar ju inte för att bli proffs heller! Alltid lika kul att träffa stefan å frida me! =)Här kommer lite bilder!


Frida på G att kasta..å vilka jädra långa kast hon gör då..imponerad!


Stefan nästan lyfter från marken


Ända kortet på johan me frisbeen i handen..suddigt..ja vet! han provade för övrigt att kasta "som man ska"


Idag har jag träffat Frida och Frida på stan..satte oss på Diva å käkade lite lunch! Va jättetrevlig å ses alla tre! Å min sallad va himmelskt god! Efter lunchen körde jag Frida till hennes kurs (nån jobb-grej).


My darling Frida njuter av sitt kaffe!


Väl hemma igen hade jag tänkt att jag skulle städa å få lite ordning på hemmet..men självklart va jag inte sugen på det! satte mig å skickade lite inbjudningar till min examen via mail å sms ist! Efter det blev jag sjukt sugen på att scrappa och gjorde klart mina kort som bara blev halvfärdiga i söndags!


Så här blev det färdiga resultatet! Kanske inte världens finaste..men jag e nöjd if!


Nu ska jag ta å mysa lite med johan å vovvarna! Förresten, huset e ute för visning idag igen..så där rök det husköpet..men vi e inte ledsna för det! Det dyker la upp nått annat till oss!


Av Kamilla - 5 maj 2009 17:01

Nu är all text till examensarbetet äntligen skrivit..nu väntar vi på svar från handledaren..å förmodligen e det hundra ändringar som ska göras! Men det största arbetet är ändå gjort..så det känns underbart! Nu e det ledigt i två dagar iaf..vilket ska bli behövligt!


Mäklaren ringde igår..ingen annan har lagt nått bud..men det e fortfarande en annan familj som är intresserade..men de strulade en del tydligen, å enligt mäklaren ville säljarna ha klar affären ganska snart..så nu väntar vi bara på svar om de accepterar vårt bud eller inte! Uppdaterar så fort jag vet nått mer!


Nu ska jag gå å fixa ihop en sallad å smälla i mig! =)

Av Kamilla - 3 maj 2009 20:14

Vilken underbar helg det har varit..strålande sol å varmt å gott! Å långledigt dessutom! =) har hunnit med en hel del som vanligt! I fredags va vi å körde en runda fribb me sofia och co i fårhagen..det gick väll sådär fär mig! På kvällen blev det grilning! Mums!

I lördags åkte vi en sväng till stan..kollade på ring till mig igen..å nu har jag nog till 98% bestämt mig iaf..men inget beställt ännu! Fick även köpt en klänning till Nanoks bröllop i sommar..å två andra klänningar till examen! (kunde inte välja..så jag tog båda!) =) Fick även köpt lite nya papper till scarppingen! Kvällen spenderades i soffan med johan..hade enriktig myskväll!

Idag, söndag har vädret inte vart lika toppen bra..men solen lyser iaf! hade en lång sovmorgon, tog sedan en promenad runt Åsen, för att sedan stressa in i duschen å sedan åka hem till Frida för att scrappa.


Två trötta hundar på promenad runt Åsen!


Jeanette gjorde två jättefina kort!


Frida scrappar ett kort!


Varken jag eller Frida blev klara med något..så tyvärr finns inga kort på våra alster. Jag gjorde två halvfärdiga kort..men fantasin å kreativiteten fanns bara inte där idag! Får göra klart dem en annan dag ist! hade iaf en jättetrevlig dag med Frida å jeanette! Hoppas på att vi ses å scrappar snart igen..å att jag lyckas göra något färdigt den gången! =)

Ovido - Quiz & Flashcards