Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Kamilla - 29 maj 2009 14:29

Det underbara vädret e tillbaka å ska fortsätta så hela helgen! =) Jag har grejat lite här hemma, vart i stan en sväng, provat kläder för ikväll, men mest har jag bara legat ute i solen idag! =) Försökt få lite färg på kroppen inför kvällens partaj..å framför allt försökt få lite färg inför examen nästa vecka! =) Ahhhh..kan inte fatta att det idag bara är en vecka kvar tills skolan e färdig?! Fatta hur fort de här 3,5 åren har gått..termin efter termin bara rann iväg, å nu e det snart äntligen dax för examen! =) Och jag ska snart på min första arbetsintervju! *pirr i magen*


Under veckan har jag läst på de andras arbeten som vi ska opponera på, igår träffades jag, sofia och ahnna för att sammanställa våra synpunkter och skriva en sammanfattning. Gick som en dans..som alltid när vi sammarbetar! :) Vi blev hemskt nöjda med vad vi skrivit..å hoppas nu på att de adra inte har för mycket hemskheter att säga om vårt arbete. Men det visar sig på måndag under opponeringen! *håll tummarna*


Nä, nu ska jag ut i solen en kort stund till innan jag måste göra i ordning mig för kvällens examenssittning! Sofia, my darling kommer hit klockan fyra, å då bär det av mot Borås och festligheter..massa vin..trevliga vänner å god mat! =) Shit vad jag ser fram emot kvällen! =)

Ovido - Quiz & Flashcards