Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Kamilla - 18 maj 2009 18:26

Har haft en toppenhelg! I fredags kollade jag å johanna klänningar hela dagen å på kvällen va det grillning hemma hos mamma och hasse! Va jättemysigt! Lördagen började ju finfint..med att frida hittade klänningen åt mig! Sen träffades jag å Sofia för att fixa till några grejer på våran bakgrund på x-jobbet! Tog en promenad me vovvarna. Å på kvällen kom Sofia å Mats hit. Kollade melodifestivalgrejen å spelade lite spel! Va en jättertrevlig kväll som alltid med min älskade svägerska å min kära svåger! =)

I söndags tog vi en välbehövlig sovmorgon. Gjorde i ordning oss å gick ner till Nyströms. Lämnade av hundarna, för att sedan bli upphämtade av våra söta vänner stefan å frida. Åkte in till stan för en runda fribb i nolhaga med dem, johnny, jeanette, peter å erika. Fribben gick inge vidare för mig! Men det e alltid kul att fribba ändå! Efterår inskaffade vi oss lite grillgrejer å satte oss på en filt nere i nolhaga å grillade! Hade en supertrevlig dag!


Grillning vid nolhaga slott!


Jag och min älskling! Mys mys!


Idag har jag vart ledig..fick inte gjort nått vettigt under förmiddagen. Eller jo faktiskt..lyckades ju äntligen skriva ihop min komplettering för att jag missade en VFU uppföljning. Vid ett-tiden åkte jag å vovvana in till stan. lämnade av de små trollen där, å åkte vidare till stan för att inhandla en kortisonkräm till min torra å nariga hals. Fick även köpt en annan kräm som apoteks-tanten rekomenderade! Så nu hoppas jag att jag bli bra! hann me en snabb sväng till Gina me..där jag köpte mig ett par byxor! =)

Sen hämtade jag upp Johannis, å vi spelade en runda i fårhagen. Gick ganska ok idag faktiskt! =) jennifer skulle oxå vart me..men hade tyvärr blivit sjuk! Men det va mysigt att få ha Johanna för sig själv en hel eftermiddag! Efter fribben la vi oss i nolhaga å njöt av solen å tjötade! =) Tack gumman för en trevlig eftermiddag!


Nu ska jag gå å laga lite mat..hungrig!!!

Ovido - Quiz & Flashcards