Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Kamilla - 15 maj 2009 09:54

Ett jätte stort Grattis till Mamma och Hasse på eran 10 åriga bröllopsdag!!

Mamma och Hasse den 15 maj 1999..så vackra!! 


Idag ska jag å Johanna iväg å kolla bröllopsklänningar i göteborg! Hoppas verkligen att jag hittar en! Hade vart så skönt å åka därifrån med en klänning i bagaget! =) Eller två..för vi ska ju leta tärn-klänning till henne me! Å det e minst lika viktigt! Ska bli en rolig dag..mysigt att strosa runt i götet me johanna, tjöta massa strunt å prova massa klänningar! Å va jag ser fram emot att klockan blir 12.30 så jag kan hämta Johanna från hennes VFU!


Ikväll ska vi hem till mamma å hasse å grilla..å fira deras 10-års dag som gifta! Även om de inte menade att bjuda in till grillkväll för att bli firade! =) I vilket fall som helst ska det bli himla trevligt å mysigt å träffa hela familjen!


Gött att solen skiner förresten..hoppas det fortsätter så i helgen! =)

Ha en bra fredag! Det kommer jag definitivt ha! =)

Ovido - Quiz & Flashcards