Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Kamilla - 20 maj 2009 12:19

Funderar på å ta mig en löprunda idag! Men det e ju så segt..å känns alltid lika trist innan..även om jag vet hur skönt det känns efteråt. Å nu har ju jag inte sprungit på några veckor heller, eftesom jag har hållt på me nutrilett..så jag kommer la dö typ efter några hundra meter! Blir kanske en rask promenad ist! eller ingenting..känner mig så lat idag,,fast jag inte borde!


Hade hoppats på fint väder idag me..kände mig så sugen på en runda fribb..men inte kul i det här mulna regnvädret! Hoppas på att det e finare i eftermiddag..så kanske man kan ta sig en runda då!


Ska nog ta å scrappa en stund nu..å fundera lite till på det där me springandet..å hålla tummarna för finare väder så man kan ta en funda fribb!

Ovido - Quiz & Flashcards