Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Kamilla - 14 maj 2008 10:15

Igår va jag i skolan. Svullnaden från i måndags var nästan helt borta så jag kunde me å åka dit å öva på vårat drama som vi ska spela upp nästa vecka. Sedan grejade vi med utställningen..tar sån himla tid! Men det e ganska roligt med allt pill!

När jag kom hem va det raka vägen till datorn å arbeta på min portfolio som gällde! Pluggade i 4-5 timmar sen va det dax att ge sig för dan å fixa middag! Jag å johan hjälptes åt å göra en lasagne! Mums! Sen blev det tv resten av kvällen då det va favvo programen på tv!


Idag e jag ledig från skolan igen..men jag ska jobba. Ska dit om en timma! Ska bli skoj att träffa barnen igen! Å efter jobbet blir det till å plugga igen! Fick gjort riktigt mycket igår..men det e ändå mycket kvar! Kollar på valpar för fullt me..vill hitta en till sommaren! Måste ju va en allergivänlig eftersom johan e allergisk..så det blir nog inte det lättaste att hitta en! Men håll tummarna!


Nä nu måste jag hoppa in i duschen så jag inte kommer sent till jobbet!

Ovido - Quiz & Flashcards