Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Kamilla - 22 maj 2008 17:59

Grattis till bebbarna Vera..och till "mormor" Johanna å "morfar" peter! Skönt att allt gick bra å att bebbarna var friska! Håller tummarna för att dom ska fortsätta må bra! Kram till er!


http://farags.se/

Av Kamilla - 22 maj 2008 16:41

Har varit ledig idag me! Så himla skönt! Tvättade en tvätt å satt ute i solen å njöt i förmiddags. Sen åkte jag till stan å träffade Marie. Vi tog en fika å pratade om det senaste skvallret. Hihi! Jättemysigt att ses! Sen sprang vi runt på stan för att försöka hitta nått till mig att ha på mig på emilies student..å tillslut hittade jag en jättefin klänning..eller till å med två på samma affär! Köpte dock ingen..de va lite dyra! Men min kära mamma sa att hon kunde vara me å betala..så nu kan jag köpa den ändå! Tack kära mamma! Efter vi vart på stan släppte jag av marie hemma igen..hon skulle plugga tenta å jag åkte hem till mamma å hasse å tog en till fika. Dom har köpt nya trägårdsmöbler, både till uterummet och till stenplattorna i trägården..jättefina! Det blev kanonbra! Nu väntar jag på att johan ska komma hem så vi kan äta middag å mysa! Kanske tar en promenad me. Får passa på att ta några långpromenader nu inan trolla kommer..blir ju inga sen på ett tag..hon får ju inte gå så långt i början! Inte många dar kvar nu..pirr i magen!


Hoppas på att Veras bebbar kommer snart. Håller tummarna! Å att allt går bra för henne när hon ska föda å att bebbarna e friska! Håller tummarna jättehårt!

Ovido - Quiz & Flashcards