Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Kamilla - 15 maj 2008 17:03

Har hittat en liten bebis..en liten hund som jag så gärna vill ha! Har ringt några gånger på anonsen, men det är ingen som svarar!! *pirr i magen* Håll tummarna för att dom svarar snart..å att det finns en liten tik kvar...!

Av Kamilla - 15 maj 2008 17:01

Har vart i skolan idag. Dagens uppgift var akryl. Vi skulle välja ut en bild på ett konstverk och sedan göra en egen tolkning av den. Med tanke på hur kass jag är på att måla är jag himla nöjd! Grejade även ytterligare lite till inför utställningen..börjar närma sig nu!

Väl hemma hämtade jag bara upp tindra å åkte in till stan å hämtade upp maria. Vi spelade en runda frisbeegolf å tog sen en glass nere vid vattnet!


Är nyklippt nu äntligen me! Fick panik på luggen som hade växt ut å som va nått mellenting mellan lugg å hellugg..fult va det iaf! Nu e det mkt bättre..kanske lite kortare än vad jag tänkt..men det växer ju snabbt ut!


Lyxfällan på tv idag..måste ses!!

Ovido - Quiz & Flashcards