Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Kamilla - 21 maj 2008 12:47

Idag fyller Viktor år! Grattis grattis! Hoppas du får en underbar dag med roliga presenter, god mat å skojsigt på Liseberg!

Av Kamilla - 21 maj 2008 12:42

Emilies student börjar närma sig..å jag har inte köpt nått ännu..vet inte va jag ska hitta på..å jag vet inte vad jag ska ha på mig heller..måste försöka hitta nån klänning eller nått! Nått förslag på present??


Är ledig från skolan idag..men ledig från pluggandet är jag inte..ska göra det sista på min portfolio..hoppas på att bli klar med den idag! Annars händer det inte mycket idag..hade hoppats på att det skulle vara lite finare väder så man kunde vara ute å njuta lite..men jag får la ta en promenix me tindrisen ändå!


Igår va jag i skolan..hade redovisning på vårat drama..gick jättebra! Det va jättekul att se de andra gruppernas gestaltningar..skrattade så att tårana sprutade ibland..hade aldrig kunnat tro att vissa kunde vara så roliga skådespelare..oanade talanger! Efter skolan gick jag en liten promenad me tindra..förberedde sedan maten. Precis när maten var klar så dök rebecka upp å vi tog en promenad. Lite senare på eftermiddagen kom tobias å maria hit..jag hade lagat mycket mat..så det räckte till dem me! Sen ringde pappa å frågade om han fick komma förbi på en kopp kaffe..vi skulle precis börja förberdea fikat så det var perfekt tajming. Tur att jag hade kvar av mjölkchokladtårtan i frysen som jag gjorde i lördags! Den va lika mumsig igår! Senare på kvällen hann jag med å klippa johan å kolla på desperate! Fullspäckad dag!

Ovido - Quiz & Flashcards