Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Kamilla - 12 maj 2008 20:01

Har varit ledig från skolan idag..eller rättare sagt tog mig ledigt! Bestämde mig igår kväll för att stanna hemma..å tur var väll det..som jag såg ut i morses när jag vaknade. Hade fått en allergisk reaktion..ögonen hade svullnat upp..hadde stora påsar under ögonen..och hade tappat känseln i högra kinden..jätteläskigt! Gissa om jag blev rädd när jag vaknade å såg mig själv i spegeln! Frankensteins monster! Tog en allergitablett å svullnaden började gå ner..under dan försvann det mer å mer som tur va!


Mamma å Hasse va här på en tidig förmiddagsfika! Alltid lika trecligt när ni kikar in! Efter att de åkt skulle jag plugga hela dan va det tänkt..men så blev det inte. Jag å fridisen tog en långpromenad i det soliga men blåsiga vädret! En jättehärlig promenad! Å en väldigt fin å mysig runda! Va smal du har blivit gumman! Du e så himla fin!

Ovido - Quiz & Flashcards