Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Kamilla - 28 mars 2009 14:47

Har vart å kollat på vigselringar idag! Finns ju hur mycket fint som helst..undrar över hur jag nånsin ska kunna bestämma mig för en! Har hittat två favoriter iaf! Den ena är nog lite mer favorit än den andra..å självklart e den flera tusen dyrare me. Men än så länge har vi bara kikat i alingsås..får bege oss till göteborg för att kika runt där en annan helg.

Johans ring e nu fixad iaf..lämnade in hans förlovningsring + en guldring å ett guldarmband jag hade hemma. Så de ska smälta ner allt å göra en ny ring till honom! Kommer bli toppen! Men nu får han gå runt med ett naket finger fram till bröllopet!


Nu ska jag gå å kika i garderoben efter nått å ha på mig ikväll..som med allt annat har jag lika svårt att bestämma mig över det..känns som det aldrig finns något bra att ha på sig..inte i min garderob iaf!


Ha en trevlig lördagkväll! Det tänker jag ha!

Av Kamilla - 28 mars 2009 14:40

Lyckades fylla på spolarvätska igår..va ju faktiskt inte alls så svårt som jag föreställt mig! Att få upp huven va lite krångligare..men efter lite svärandes lyckades jag! =) Så det va en stolt kamilla som begav sig av mot borås igår! Kände mig en aning mer självsäker..å hoppades att det skulle hjälpa på tentan!


Har ingen hur tentan gick..kändes bra på räkna-själv-uppgifterna iaf! Men analysen av elevlösningarna va svår..å jag har ingen aning om jag gjort rätt! Så det känns bäst att intala sig själv att man kuggade..då blir man ju inte så besviken om man får tillbaka den å det står ett stort U  (underkänt) på den!


Va helt slut när jag kom hem igår..så jag slog mer ner i soffan..å rörde mig inte ur fläcken för det var dax att gå å lägga sig!


Ovido - Quiz & Flashcards