Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Kamilla - 25 mars 2009 18:40

Imon e det dax för första tentan..uscha! Är inte alls redo för det..men men..det får la gå som det går!


Hade tänkt å plugga hela dagen idag..men så blidde det inte riktigt! Åkte till jea en sväng för att ta en paus..å få lite luft på en promenix med henne. Nån kaloribrännande promenad blev det inte, för lilla vilda ville gå själv! =) Hade sedan tänkt att åka hem med e gång igen..men så började vi tjöta..å det e ju så himla mkt trevligare att umgås med en vän än att plugga! Så jag stannade en bra stund. Pratade massa om mitt stundande bröllop..å eftersom hon gifte sig förra sommaren hade hon massa bra tips å idéer! Tack för all hjälp vännen!


Sötisen Vilda på promenad


När jag väl kom hem igen, väntade alla papper på mig..kollade på den stora högen, som borde läsas tusen gånger till..men insåg att jag inte va ett dugg laddad för att plugga och jag bestämme mig för att ringa min kära johanna å tjöta massa strunt och uppdatera henne med det senaste i bröllopsplaneringen! Så himla mkt roligare att prata med henne än att plugga!


Efter det va det dax att laga mat..å äta den såklart! Medans jag stog i köket å fixade mat började tänka på vänner å jag insåg hur lyckligt lottad jag är som har sånna underbara vänner! Ni är bäst! Älskar er!


Å nu sitter jag här igen..framför alla papper som ska läsas å funderas kring..men jag har fortfarande ingen lust att plugga..! Det måste ju finnas nått mkt viktigare som måste göras..ja nu när jag tänker på det..behöver det nog städas lite här hemma! ;)


Som ni förstår kommer nog inte tentan gå nått vidare bra imon..men håll tummarna för mig iaf..det lär behövas!

Ovido - Quiz & Flashcards