Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Kamilla - 6 mars 2009 18:02

Idag är det fredag och det innebär att när dagen är slut så har jag varit nyttig i 5 hela dagar! Tycker att det är en jättebedrift av mig att jag klarat det..så sjukt sockerberoende som jag är! Men det har faktiskt inte vart så jobbigt som jag trodde. Är ju inte van att äta på regelbundna tider, å inte att dricka så mkt vatten..så jag har vart nästan konstant mätt..å därmed inte haft nått stort sug efter nått gott! Några små infall har jag ju haft..längtat efter choklad lite då å då..men jag har hållt mig!


 Har ätit jättsmarrig mat denna veckan, bla mkt ungsrostade grönskaer.


Att man inte gjort sånt oftare?! E ju hur enkelt som helst..bara till att hacka lite rotfrukter å grönskaer man gillar å slänga in i ugnen. Å till det steka lite kyckling eller lövbiff eller liknande. Lätt som en plätt å hur gott som helst!


Annars har det vart full rulle på vfu:n denna veckan. Satte ihop en matte-diagnos i multiplikation. Utvärderade sedan elevernas resultat och hade sedan en genomgång med olika uppgifter de haft svårt för. Nästa vecka blir det efterdiagnos. Har även genomfört två läsförståelsetester med klassen. Så nu blir det till att analysera de resultaten. Eller inte just nu..nu e det ju fredagkväll å sen helg. Så det får jag göra nästa vecka! Ska bli såååå skönt me sovmorgon imon! =)


Nu väntar räkorna på mig..det e vad min mumsiga fredagsmiddag består av!

Ovido - Quiz & Flashcards