Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Kamilla - 25 februari 2009 17:07

Tre dagar av tre veckor avklarade på vfu:n..men trots att jag alltid har lite ångest innan vfu:n..blir det på nått sätt alltid himla trevligt å kul när man väl är där! Så även denna gång! Dagarna har rullat på sjukt fort..jag har underbara handledare å barnen e goa å inte minst så startade vi upp roligaste tema-arbetet ever i måndags, som ska pågå under mina tre veckor! Å återigen inser jag hur mkt man faktiskt lär sig under just vfu:n! Utav utbildningens 3,5 år spenderar man enbart 20 veckor på vfu..man borde ha betydligt mer vfu! All ära åt högskolan å deras dravvel om att blanda teori och praktik..men man får faktiskt en himlans massa teori på praktiken me! Ja, ja inte mkt jag kan göra åt det..å nu e man ju ändå snart klar..så då e det ju skit i samma! Ska passa på att sno åt mig alla tips jag kan under dessa tre sista veckors praktik i mitt liv iaf!


Ovido - Quiz & Flashcards