Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Kamilla - 4 februari 2009 13:08

Igår va jag å lämnade in en stor å lurvig trolla på klippning..å hämtade ut henne två storlekar mindre. Hon blev pytteliten lilla skrutten! Hon hade fått sin toviga ettårspäls å hade i princip stora tovor i hela pälsen när jag lämnade in henne..å hon blev därför av me all päls för att bli av me tovorna. Så från å sett mycket större ut än tindra..e hon nu mycket mindre. Å hon fryser massa. Hon va ju van att ha ett jättetäcke av hår å nu finns inget kvar så hon går runt å darrar. Inatt fick jag lägga på henne en filt för att hon skakar så..lilla stackaren. Så idag blir det till att åka till stan å köpa ett hundtäcke till henne! (eller va det nu kallas?) Ska passa på å se om jag kan hitta nått att ha på mig på fredag me när jag ska ut me frida å hennes kompis jeanette i göteborg. Har insett att jag nämligen inte har några kläder alls typ. Skulle behöva köpa massvis av kläder..men fattig student som jag är..får jag nöja mig med ett eller max två plagg tyvärr!


Annars blir det till att skriva frågor till examensarbetet å börja utforma ett missivbrev idag..å så borde jag ta å städa lite me. Så det e dax att sluta slappa nu å hoppa in i duschen ist å sen sätta igång med dagens måsten!

Ovido - Quiz & Flashcards