Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Kamilla - 8 februari 2009 11:46

Efter en lång å välbehövlig sovmorgon vaknade jag upp med halsont igår. Kännde mig lite småseg efter fredagens partajande..men jag klarade mig ifrån bakfyllan iaf! Efter en lång dusch va man människa igen iaf! Å vi gjorde iordning oss för att åka in till stan för att träffa mats å sofia, för att köpa present till jone. Hittade ganska snabbt ett spel till hans psp. Så vi gick vidare till diva för en lunch. De andra köpte var sin sallad å jag tog en foccacia. (stavning?) Det va jättemumsigt men väldans mättsamt! Sen skildes vi åt, å jag å johan åkte hem igen. Försökte kurera min halsont, å hoppades på att det berodde på att man skrikit mycket på fredagen. Klockan gick fort, å det va dax att göra iordning sig igen, å sen tog vi me vovvarna å begav oss hem till mats å sofia för att äta middag, umgås, se på melodifestivalen och dricka drinkar (tyvärr innefattade det inte mig..jag va ganska nöjd sen fredagen, så det va johans tur igår).


 

Värdparet Mats å Sofia hade lagat en jättegod middag!


Johan njuter av vinet..å jag av min cider!


Efter den goda maten va det dax för melodifestivalen. Va väldans rörigt å man fattade inte så mkt av de nya reglerna. Men rätt låt gick vidare iaf! Alcazar va helt outstanding. Så nu kan dom strunta i de andra deltävlingarna å skicka dom direkt ist!


När melodifestivalen va slut åkte Rock Band fram å mats å johan satt å lirade en stund! Grymt duktiga måste jag säga!


Tack för en jättetrvlig kväll, med god mat, (måste ha receptet på den laxen!) trevligt sällskap å många skratt! Puss på er!


Ovido - Quiz & Flashcards