Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Kamilla - 13 februari 2009 16:49

Idag är det fredag den trettonde.men än så länge har jag inte haft särskillt mkt otur..men dan är ju förvisso inte slut ännu..!

Dan började jättebra..johanna hörde av sig 10 minuter efter att jag vaknat å frågade om jag skulle me på en långprommenad med hästarna. Trots att jag är rädd för hästar, tvekade jag inte! Man tackar ju aldrig nej till en promenad med johannis. Så jag skyndade mig att göra iordning mig, tog med mig hundarna å gasade in till stan å johanna. Åkte ner till nolhaga å hämtade hästarna..å traskade iväg på en härlig med kall promenad!


Johanna å hästarna nere vid mjörns strand

Å jag vet att hästarna är väldigt små..å inte ser särskillt skräckinjagande ut..men e man rädd..å dom håller på å frustar, så e det en stor bedrift att gå en lång promenad med hästarna så nära sig!


Efter promenaden släppte vi hundarna inne på barnens lantgård..å dom fick springa av sig den sista energin å nosa på kaninerna. Tindra var i himmleriket kan jag meddela! Sen va det dax att åka å släppa av johanna..fick värma mig lite, å sen lämna av hundarna hos marie som skulle vara hundvakt, medans jag åkte in till stan för en lunch med mamma, tobbe å maria. Blev en jättesmarrig å trevlig luncg på China. Sen va det tillbaka till marie som gällde..tjötade med henne en stund innan jag fortsatte hemmåt igen! Nu va det då meningen att jag skulle städat när jag kom hem..men jag orkar bara inte..så det får vänta till en annan dag! Johan ska inte repa för en gång skull idag..så det ska bli mysigt att ha en hel fredagskväll ihop me han!


Tack Johanna för promenaden idag! Det va jättemysigt..får vi göra om snart igen! Å tack mamma, tobbe å maria för den trevliga lunchen! Ha en bra helg allihop!

Ovido - Quiz & Flashcards