Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Kamilla - 12 februari 2009 19:56

Efter att ha suttit framför datorn å tvättat å fixat lite hemma idag, begav vi oss av till Floda för att träffa Jea å vilda. Alltid lika kul att ses! Satte oss ner i köket å satt å tjatade en lång stund..å jag fick avreagerat mig lite me! Ringde även johanna å avreagerade mig lite smått..efter att ha pratat med både jea å johanna så var jag lugnare igen! Tack för det tjejer! Det ska nog bli ordning på det ändå!


Vilda busar omkring..lilla sötnosen!


Efter en stund kom Jeas syrra förbi, hon utsågs till att vara barnvakt medans jag å jea tog en lång å härlig promenad med vovvarna. Skönt att komma ut å få lite luft..å röra lite på fläsket! Sen va klockan helt plötsligt massor å det va dax att åka hem igen för att laga middag! Fick svängt förbi affären å köpt med mig lite saker som jag slängde ihop till en middag som blev riktigt god faktiskt! Nu väntar soffan å tv:n på mig!

Av Kamilla - 12 februari 2009 12:26

Idag är förkylningen äntligen lite bättre! Näsan rinner inte så mkt längre å jag känner mig betydligt piggare! =)


Gårdagen spenderades mestadels framför datorn..har hittat ett nytt favoritspel, som jag inte kunde slita mig ifrån. Men jag lyckades ändå ta en paus å gå en promaned me vovvarna så de fick springa av sig lite i snön!


Trolla älskar snön sen hon blev klippt..springer omkring som en galning å sprätter i snön..en hel del snö åker ner i magen me..då hon älskar att springa med tungan släpandes i snön! Här lyckades jag iaf få henne att vara still en liten stund så jag kunde få ett kort på henne.


Tindra älskar me snön..men eftersom hon har lite längre päls än Trolla för tillfället fastnar det i stora klumpar på henne. Men det va inget hon brydde sig om igår. Då va det bara busa å springa om kring som gällde.


Efter en timmas busande och tokspringande gick vi hemmåt igen..jag med genomfrusna fötter å en väldans öm rumpa. För när jag som bäst höll på att kasta en pinne till trolla så druttade jag om kull å landade på ena skinkan, å det gjorde förbannat ont. (trots allt fläsk) Då bestämde jag mig att det va dax att gå..eller snarare stappla hemmåt igen!


Väl hemma plockade jag i ordning lite, myste lite med hundarna å sen satte jag mig framför det roliga spelet igen. När johan kom hem hade han äntligen med sig min julklapp..en bärbar dator!! Den blev något försenad i levernasen om man säger så! Men den som väntar på nått gott...! Nu e den äntligen här iaf!

Nya datorn..tack älskling!

Ovido - Quiz & Flashcards