Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Kamilla - 10 februari 2009 12:18

Halsontet från i lördags hade inte gått över när jag vaknade upp i söndags..å då hade även snuvan slått till. Så då förstog jag att det tyvärr inte berodde på att jag överanträngt rösten på fredagen. =( Kännde mig ganska hängig å funderade ett tag på om jag skulle strunta i jones kalas å stanna hemma å kurera mig. Men tillslut bestämde jag mig för att förlja me trots allt. När vi kom hem va jag helt slut..å vi slog oss ner i soffan å kollade på en film. Började då fundera på om jag skulle stanna hemma från skolan på måndagen..men efter att tänkt en stund insåg jag att grammatiklektionen var allt för viktig för att missas å jag bestämde mig för att jag skulle palla mig upp dagen efter..men så blev det inte. Vaknade upp ännu förkyldare..med en näsa som inte ville sluta rinna å så kännde jag mig febrig. Så det blev till att stanna hemma! Å tur va väll det..för en stund efter att jag hade krupit ner i soffan med mitt täcke å skulle se en film å käka frukost började hela världen snurra. Jag blev jätteyr å kunde inte se på filmen. Stängde av å försökte lägga mig till rätta för att det skulle sluta snurra..men isf fick jag frys å värmeatacker om vartannat. Å jag mådde riktigt dåligt. Pallrade mig upp för at ta tempen, å till min skräck hade jag bara 35,2. Benen orkade inte bära mig å jag va tvungen att sätta mig ner. Sen kom illamåendet å jag  va tvungen att ta mig till toan för att spy. Sen fortsatte dagen så..näsan rann, jag frös å sen va jag varm, världen snurrade, å jag spydde..å försökte sova emallanåt. Fy fan vilken hemsk dag säger jag bara! När johan kom hem va jag helt utmattad..men illamåendet var borta iaf. Å han gjorde lite nyponsoppa till mig. Spenderade resten av kvällen under mitt täcke å somnade tidigt. Å idag när jag vaknade upp kännde jag mig bra igen! Visst förkylningen har blivit värre..man vad e en snorig näsa mot att må illa? Ingeting! Så därför känner jag mig friskare idag än vad jag nånsin gjort när jag vart förkyld! Så det e som dom säger..inget ont som inte har nått gott med sig!

Ovido - Quiz & Flashcards