Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Kamilla - 1 februari 2009 19:57

Känner mig hyffsat pigg idag trots gårdagens partajande. Ingen bakfylla här inte! =) Hade en skön sovmorgon å åt sedan en lång å mysig frukost. Efter att ha piggnat till lite så bestämde vi oss för att ta en prommenad i det underbara vädret. Solen sken å det va så där friskt å skönt kallt.


Strandpromenaden


Promenaden bar oss ner till sjön där vi släppte hundarna på stranden å de sprang runt å lekte ett bra tag som vildingar. Tindra blev törstig å vandrade ut halvägs i vattnet å drack...måste vart svinkallt. Trolla som inte gillar vattnet nöjde sig med att äta snö. Sedan tog vi en liten omväg när vi gick hemmåt igen för att njuta av vädrat. Väl hemma va vi rosiga om kinderna å kännde oss pigga å glada. Hundaran va trötta å somnade på kudden ihop.  Lite senare åkte vi in för att handla mat till kommande vecka å passade på att köpa Thaimat till middag..men vilken besviikelse. Det som brukar va så gott smakade inte alls gott idag..vet inte om dom tagit nån annan krydda eller om de tappat nått i maten av misstag..för det smakade lite som diskmedel typ. BLÄ! Jag åt pyttelite å fick slänga resten. Så det va den middagen det! Nu ska vi glo lite på tv innan det är läggdax..för imon e det skola igen!

Av Kamilla - 1 februari 2009 12:25

Här kommer lite blider från gårdagens tjejkväll hos min älskade jeanette! Hade en jätterolig kväll med mycket skratt, goda drinkar, spännande avslöjanden, skvaller och mycket mer. Johanna jag e jätteglad att du följde me! Å jeanette jag e så himla glad för din skull!! Tack alla underbara tjejer för en rolig kväll!

  

Jag å Johanna träffades hemma hos mig först en sväng å drack några drinkar.


Johanna bättrar på sminket innan vi åker vidare


Systrarna Leandersson..fast Jea heter ju numera Eliasson


Linda och Johanna


Jag å Jea


Ellenore


Linda.O och Mia


Blondinerna Amanda, Johanna och Mia


Här är alla utom Jea å Linda


Ovido - Quiz & Flashcards