Direktlänk till inlägg 21 september 2009

En helg me underbara vänner å 24

Av Kamilla - 21 september 2009 15:45

Har haft ännu en toppenhelg! I fredags hade jag å johan en myskväll..käkade tacos å kollade på 24. I lördags åkte vi en sväng till stan, slut-betalade resan, kikade runt lite å köpte present till nillan. Sen åkte vi hem igen för att hinna se några avsnitt till av 24! =) (beroende..jag vet!!) På kvällen var vi bjudna hem till Pernilla å Björn. De hade lagat en jättesmarrig laxpasta, å vi åt massor! Sen förflyttade vi oss till soffan, satt å tjötade, kollade bröllopsbilder, drack lite bubbel å hade jättetrevligt! Tack älskade nilla å bjarne för en underbar kväll!


  

Lyckades inte få me mig kameran, så jag lägger in denna bilden från några helger sen ist!

Så söta ihop!

 

När vi vaknade på söndagen hade sovit längre än på länge! Det kändes gött! Käkade en god frukost i sängen å masade oss sedan upp för att städa å fixa här hemma. När det va klart å vi hade gjort iordning oss hann vi me ett avsnitt 24 innan det va dax att åka in till stan för att träffa johanna å peter vid tallhyddan. Vi spelade äventyrsgolf..jag kom tvåa! =) Å sen satte vi oss inne på tallhyddan å käkade lunch å fikade. Där fastnade vi i flera timmar! Hade mycket att prata om..jag hade ju knappt träffat johanna sen bröllopet! Så det va jättekul att se både henne å peter!

  

Söta Johanna (med peters keps) efter en runda äventyrsgolf!


  

Peter och Johan på tallhyddan.

 

Efter en trevlig eftermiddag på tallhyddan åkte vi hemmåt å tillbringade resten av kvällen i soffan å kollade på ännu mera 24. ;) Nu är den första boxen avklarad..å snart väntar box nr två! =)



 
 
Ingen bild

nillan

26 september 2009 12:40

Tack själv, så roligt att ni var här och förgyllde vår lördagskväll! Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kamilla - 13 mars 2011 19:21

Blev sugen på att börja blogga igen, men kände för att starta om från början!   Här är den nya bloggen:   http://karamillas.blogg.se/ ...

Av Kamilla - 9 september 2010 08:36

Jag tar en liten paus i bloggandet (som ni säkert redan märkt) ett par veckor framöver. Det e så mkt me flytt, renovering och annat att bloggandet inte hinns med just nu!     ...

Av Kamilla - 23 augusti 2010 17:11

Igår var det min och Johans bröllopsdag! Våran första bröllopsdag! ♥ Tänk va fort ett år går! Tycker inte det va alls länge sen vi stog där i kyrkan..! Hoppas på många fler år tillsammans med Johan..å många fler bröllopsdagar att fira! :) Jag ...

Av Kamilla - 18 augusti 2010 18:19

Snart flyttar vi! :) Jag längtar så jag nästan dör!! Trodde tiden skulle gå fort när man började jobba, så det snart skulle bli 1 september..men inte! Än så länge är det bara den 18 augusti, och 14 dagar kvar! Hoppas dom går fort!!   Det mesta är...

Av Kamilla - 17 augusti 2010 18:58

Semestern tog slut för över en vecka sen..och jag har börjat på mitt nya jobb! Nu jobbar jag på Igelkotten..men saknar mitt gamla jobb på Fyren jättemycket! Jag saknar barnen, saknar arbetstiderna, saknar känslan av att det var kul att gå till jobbet...

Ovido - Quiz & Flashcards