Alla inlägg den 9 september 2009

Av Kamilla - 9 september 2009 19:43

Skulle logga in på bloggen som vanligt för att skriva ett inlägg, och upptäcker då att dom ändrat namn och utsende på bloggen! Antar att det inte syns när inlägget väl är skrivet..men det ser väldans skumt ut nu när jag skriver! Får bli till att lära sig denna nya sidan bara!


Ja, ja..nu över till det jag tänkte blogga om...

Har jobbat som vanligt! Slutade halv två..gött! Glad Sen åkte jag hem till min kära vän Frida. Vi gick en promenad med hennes söta vovvar och sen spelade vi lite spel! Klassiskt när vi ses! Båda e ju lite smått speltokiga så det blir nästan alltid spel när vi ses..vilket är jättekul! Tiden gick fort..som alltid när man har roligt! Å jag åkte vidare in till stan för att fixa naglarna på diva. Blev jättefint! Hoppas att de håller bättre denna gången! Gjorde naglarna på ett annat ställe förra gången..å det blev kasst!!! Vet inte om man får skriva vilken salong det var..så jag gör inte det. Men om ni ska göra naglarna i alingsås, så fråga mig vart ni inte ska gå iaf!!


Nu sitter johan bänkad framför tv:n å ser på fotbollen..själv väntar jag på att den skiten ska vara slut, så att jag oxå kan sätta mig å slappa lite i soffan! Flört Imorgon väntar en rytmik-kurs i göteborg som jobbet skickat mig på! Ska bli kul att lära sig nått nytt! Hoppas den är nått att ha, så att jag kan dra igång och ha rytmik med mina söta små barn!

Ovido - Quiz & Flashcards