Alla inlägg den 7 september 2009

Av Kamilla - 7 september 2009 18:25

Det är alltid lika gött när fredagen kommer å helgen närmar sig..men på nått konstigt sätt går den alltid över så förbaskat fort!! Denna helgen har jag dock hunnit med en massa skoj! I fredags åkte jag och Johan ner till Göteborg med Frida och Stefan för att gå ut å käka. Hamnade på rumpanbar, där vi åt massa smarrig mat å drack goda drinkar! Det var en underbar och rolig kväll i goda vänners sällskap! =) Detta måste göras om snart igen!

Johan och Stefan på rumpanbar


Min söta älskade Frida och jag.


På lördagen var jag en sväng i stan med tjejorna. Jag var ute efter att köpa något nytt att ha på mig, men hittade ingenting förutom ett halsband. Får bli till att åka till Allum eller Ullared snart! På kvällen var det fest hos Henke och Natascha (stavning!?) Det blev en himlans skojig kväll ihop med massa goa vänner!


Boysen


 Pernilla och Frida


 Jeanette and me!


Susanne, Nillan å Natascha.


Hux flux så var lördagen över, å så blev det söndag. Va ganska sega å lite smått bakis så vi spenderade hela förmiddagen i sängen. Helt underbart gött att bara ligga å slappa å glo på tv med sina älsklingar! På eftermiddagen åkte vi hem till Frida och Stefan, vi köpte pizza och kollade på johans svensexafilm! Sen blev det en lugn kväll hemma i soffan! Å helt plötsligt var helgen över! Tur att tiden går fort..så det snart blir helg igen! =)

Ovido - Quiz & Flashcards