Alla inlägg den 16 september 2009

Av Kamilla - 16 september 2009 19:45

Sitter här hemma i soffan alldeles ensam å längtar tills morgondagen. Johan har övegett mig för ikväll. Han å Peter är iväg på jobb i stockholmstrakten..å kommer hem igen imorgon kvälll. Jag avskyr när johan är borta över natten. Det e så ensamt att sova själv..ingen att hålla i handen när man ska sova! =( Tur att jag har mina prinsessor iaf som håller mig sällskap! =)


  

Saknar min älskade johan!!


Igår skulle vi ha vaccinerat oss..åkte till ett nytt ställe i alingsås som skulle ha drop-in igår, men när vi kom dit så hade dom inte öppet. Det stog nått på en lapp om att de inte hade kunnat öppna som de hade tänkt å hänvisade till andra vaccinationsställen ist! Så n får det bli till att ringa vårdcentralen å boka en tid ist! Å va nervös en gång till! För fy va rädd jag e för sprutor!


Idag har Jeanette å Vilda har varit här en stund efter jobbet, men nu har de åkt hem..det var dax för Vilda att sova. Va kul att träffa dem iaf! Å vilda hade blivit såå stor! Shit va snabbt de växer i den åldern!


Nu ska jag fixa en kopp te å sen vira in mig i min nya goa pläd å krypa upp i soffan en stund, innan det e dax för sängen.

Ovido - Quiz & Flashcards