Alla inlägg den 22 september 2009

Av Kamilla - 22 september 2009 21:30

Igår va vi å vaccinerade oss inför resan. Trodde jag skulle dö av nervositet innan..hatar verkligen sprutor..men va gör man inte för att komma iväg på bröllopsresa! =) Åkte dit i övertygelsen att det iaf bara va en sprtuta jag skulle ta..men nä då..åkte där ifrån med två stuckna armar. Fick twinrix i den ena å stelkramp i den andra. Stackars mig! Men jag dog inte..å ska jag va riktigt ärlig..så gjorde det inte ens ont..men obehagligt va det..å kallsvettig som sjutton va jag! Det mest imponerande va att jag inte fällde en enda tår! Duktiga mig!


Nu över till stressmoment nr. två denna veckan..kvällens föräldramöte! Det är nu avklarat, å jag fixade det galant om jag får säga det själv! Det va inte så farligt som jag trodde. Lyckades nog få sagt allt jag skulle säga om verksamheten å hur vi jobbar å hur läroplanen kommer in i allt vi gör...å bla bla bla! Behöver ju inte dra allt här. Men jag e stolt över mig själv..att jag va så lugn å säker! Jag kände mig för första gången på riktigt som en pedagog..som en riktig lärare! =)

Ovido - Quiz & Flashcards