Alla inlägg den 4 september 2009

Av Kamilla - 4 september 2009 16:48

Jag vet att jag varit värdelös på att uppdatera min blogg det senaste! Men det ska bli ändring på det nu! Nu är bröllopet över och man är tillbaka i verkligheten..och har tid för allt som inte hanns med innan!


Orkar inte skriva om allt som hänt..skulle ta en evighet! Men livet rullar på som vanligt! Trivs fortfarande kanonbra på jobbet och det verkar som jag får förlängt till sommaren!  =)


Den här veckan har det inte hänt så mkt..är fortfarande lite trött sen förra helgens förkylning. Har bokat om avreseorten för bröllopsresan..nu åker vi från Landvetter ist för Arlanda! =) Känns jätteskönt att slippa åka den omvägen! Annars har det blivit mest småfixande här hemma efter jobbet. Tindra va hos farbror doktorn i onsdags och blev sövd, för att sen få frätande medel i ögat..som förhoppningsvis ska hjälpa till så att hennes öga blir läkt! Så min stackars lilla prinsessa går omkring me en tratt på huvudet nu! Håll tummarna för att hennes öga snart blir bra!


Nu sitter jag å väntar på Johan, som har vart i växjö över natten å kommer hem ikväll! Då ska vi ut å äta ihop med frida å stefan! Det ska bli jättekul! Så jäkla gött att man kan unna sig sånt nu när man jobbar å tjänar pengar! =)



Av Kamilla - 4 september 2009 16:21

... är mitt nya efternamn! Den 22 Augusti 2009 blev jag fru Nyström, och Johan gjorde mig till den lyckligaste kvinnan på jorden! Det var en helt magisk dag..otroligt underbar och perfekt och full av kärlek och lycka! Vi är oerhört tacksamma och glada att så många av våra nära och kära ville vara med och dela dagen med oss!


Jag och min älskade man!!


Nu hör jag och johan ihop i all evighet, och varje dag jag får spendera med honom är en gåva! Han är mitt allt, min glädje, mitt hopp och mina drömmar! Jag älskar honom mer än vad som kan beskrivas i ord! Att få dela livet ihop med johan är det underbaraste som finns!

Ovido - Quiz & Flashcards