Direktlänk till inlägg 14 september 2009

Filmkväll, shopping, frökenträff, kalas och 24...

Av Kamilla - 14 september 2009 16:24

Ännu en helg är till ända..och det är måndag igen! Slutade tidigt idag..men har inte gjort nått vettigt alls! Kröp ner i sängen när jag kom hem och lyssnade på en bok i några timmar! Det va precis vad jag behövde efter för lite sömn denna helgen! =)


Har haft en toppenhelg! I fredags va det meningen att jag å johan skulle åka till tobbe å maria, men johan mådde inte bra när han kom hem från jobbet, så jag åkte dit själv! Vi käkade tacos och kollade på film. Det blev en rolig gammal klassiker..polisskolan! Glad  På lördag när vi vaknade mådde Johan bättre å vi bestämde oss för att åka till allum! Fick shoppat en hel del! Nya fluffiga täcken, och lakan till sängen, nya prynadskuddar, en pläd och annat lull-lull till vardagsrummet i en ny accentfärg! (Blev jättebra!) Köpte även nytt duschdraperi till badrummet, en handväska, å en massa kläder både till mig å johan! Va länge sen vi shoppade så mkt!  Kändes riktigt kul att kunna handla igen! Detta e det bästa med att inte plugga längre...att man får lön, å faktiskt kan unna sig saker utan att man känner sig urfattig efteråt! Snart blir det en sväng till ikea också, för att köpa nya madrasser till sängen! =)


På lördag eftermiddag tog jag tåget till kungsbacka för att träffa tjejerna i frökengänget! Denna gången var det Sofia som var värdinna å hon gjorde ett strålande jobb som vanligt! Supergod mat å en supertrevlig kväll med underbara vänner! Man kan nästan inte önska sig en bättre lördagskväll! Klockan han bli riktigt mkt innan jag kom hem igen!


Igår (söndag) va vi på kalas hos min svägerska Maria som fyller år imon. De bjöd på massa goda kakor å tårta, å jag åt så magen nästan sprack! Mums, mums! =) Lånade med oss första boxen av 24. Så när vi kom hem spenderade vi resten av dagen i soffan å kollade på det. Helgen gick fort som vanligt, å nu väntar en ny vecka med jobb, vardagsbestyr, och förhoppningsvis en rolig helg igen!


Fick förresten papprena från skatteverket idag som jag väntat på! Så nu heter jag Nyström på riktigt! Glad Nu väntar jag på papper från transportstyrelsen så jag kan få ansöka om nytt körkort!


 
 
Ingen bild

Jeanette

15 september 2009 09:46

Ja visst är det kul att shoppa när man har pengar! Det bästa som finns=) Kollat mycket på 24? Vi har nog kollat 5 säsonger nu, ruskigt bra serie!! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kamilla - 13 mars 2011 19:21

Blev sugen på att börja blogga igen, men kände för att starta om från början!   Här är den nya bloggen:   http://karamillas.blogg.se/ ...

Av Kamilla - 9 september 2010 08:36

Jag tar en liten paus i bloggandet (som ni säkert redan märkt) ett par veckor framöver. Det e så mkt me flytt, renovering och annat att bloggandet inte hinns med just nu!     ...

Av Kamilla - 23 augusti 2010 17:11

Igår var det min och Johans bröllopsdag! Våran första bröllopsdag! ♥ Tänk va fort ett år går! Tycker inte det va alls länge sen vi stog där i kyrkan..! Hoppas på många fler år tillsammans med Johan..å många fler bröllopsdagar att fira! :) Jag ...

Av Kamilla - 18 augusti 2010 18:19

Snart flyttar vi! :) Jag längtar så jag nästan dör!! Trodde tiden skulle gå fort när man började jobba, så det snart skulle bli 1 september..men inte! Än så länge är det bara den 18 augusti, och 14 dagar kvar! Hoppas dom går fort!!   Det mesta är...

Av Kamilla - 17 augusti 2010 18:58

Semestern tog slut för över en vecka sen..och jag har börjat på mitt nya jobb! Nu jobbar jag på Igelkotten..men saknar mitt gamla jobb på Fyren jättemycket! Jag saknar barnen, saknar arbetstiderna, saknar känslan av att det var kul att gå till jobbet...

Ovido - Quiz & Flashcards