Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Kamilla - 24 oktober 2008 09:28

Fredag å ledig..ingen mer u-plan..fan va bra det känns! Hade tänkt mig en lång sovmorgon..men så blidde det inte..vaknade aldeles för tidigt men kände mig ganska pigg..så det gick inte att somna om. Så jag gick upp..tog en lång å varm dusch å satte mig sedan här. Regnet öser ner ute..känns så himla trist! Jag gillar hösten med alla fina färger på träden, när det e så där höstsoligt ute å man vadar omkring i alla löv å jag gillar även det där lite ruggiga vädret som gör att man vill sitta inne å mysa med massa tända ljus..men jag gillar inte regn..det e bara för tråkigt! Hoppas att det slutar snart..ska in på stan om några timmar å träffa frida å kolla in invigningen av den nya gallerian..eller inte kolla så mkt på invigningen..utan snarare på de nya affärerna, ta en lunch/fika å ha det lite trevligt i all trängsel! Å då e det inte kul om det regnar! Sen blir det en hemma eftermiddag..hade planer på att träffa jeanette..men så blidde det inte. Ska passa på å städa lite här hemma..å om det inte regnar..kanske passa på att kratta lite löv. Johan ska repa efter jobbet så han e inte hemma för än sent! Får se till å ha fixat lite mat lagom till han kommer hem. Sen ska vi tända massa ljus i höstmörkret å mysa resten av kvällen!

Ovido - Quiz & Flashcards