Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Kamilla - 15 oktober 2008 22:30

Haft en lång dag i skolan i dag, som avslutades med mentorsträff..jippie..eller inte! Som om inte mentorsträffen va trist nog..så åkte jag hem från borås just som alla slutade jobbet vid fem-tiden..så det tog en evighet att komma hem..folk körde som sniglar på vägen..å kön med bilar framför mig va enorm..jävla bussar, långtradare å framförallt slöa bromsklossar till bilförare..va ska ni ut på vägen å göra vid just de tidpunkterna?? Borde finnas en egen fil till alla som kör sakta..jag får total panik på dessa människor!!  Man behöver inte bromsa i alla kurvor och nerförsbackar..va tror dom egentligen? Att dom ska åka av vägen om dom inte bromsar ner till typ 30 i varenda kurva?? Eller lärde de sig att köra bil med foten konstant på bromsen ist för gasen??


Ja ja, väl hemma va jag lugn igen efter alla utbrott under resan..stannade till hos Nyströms en sväng och åt middag..äkta husmanskost..köttbullar, potatis, lingon och sås! Mums! Hundarna hade haft en bra dag med "farmor å farfar", gått på långpromenad, gosat en massa å passat på att äta kattmat när ingen såg!


Efter den goda middagen åkte jag å vovvarna hemmåt..jag satte mig en stund vid datorn och fick skrivet lite till på U-planen! Duktiga mig! Är nästan klar me det som jag ska ha skrivit till på fredag..det betyder att jag kan ägna morgndagen åt roligare saker!


(Imon kommer älskling hem! =) Längtar..)


Ovido - Quiz & Flashcards