Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Kamilla - 23 oktober 2008 18:28

YEEEESSSSSS! Vi e klara med undersökningsplanen. Efter två dagars maraton-pluggande e vi nu äntligen klara. 17 sidor fick vi ihop..å jag känner mig riktigt nöjd med arbetet! Sofia och Ahnna dök upp här igår morse. Å duktiga som vi e fick vi gjort allt jag hade hoppats på under första dagen..även om jag måste erkänna att jag nog inte trodde att vi skulle det. Vi har lätt att spåra ut å komma in på helt andra saker..skratta så man nästan viker sig..å sen e det kört..då brukar det ta ett tag innan vi e på rätt spår igen. Men inte idag...klart vi flamsade å fnissade en hel del..men vi lyckades ändå hålla fokus på pluggandet för det mesta. Så när kvällen kom va vi helt slut. Vi lagade lite mat å öppnade en box vin. Det va efterlängtat..å välbehövligt efter dagens kämpande! Hade en jättetrevlig kväll ihop med girlsen å johan..å så småning om kom även mats hit. Klockan blev en del innan sofia å mats åkte hem å ahnna traskade bort till övernattningsrummet i kvarterslokalen. Jag å johan stupade i säng å natten gick aldeles för fort. Vi va båda lite bakis när vi vaknade..men det va ju bara att kämpa sig upp..johan åkte till jobbet å ahnna dök upp..å strax efter det kom även sofia. Satte igång att redegera texten å kolla igenom språket. La till några saker vi glömt, fixade referenslista, innehållsförteckning, framsida å sånna saker...tog mycket längre tid än vad man kan tro...men tillslut va vi äntligen klara! Dagen hade gått riktigt snabbt å det va dax för ahnna å sofia att åka hem. Tack för de här två dagarna flickor! Har vart jättekul att ha er här! Å shit va skönt att vi blev klara! Nu e vi lediga en hel vecka..å det ska bli himla skönt! Det e vi såååå värda!!

Ovido - Quiz & Flashcards