Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Kamilla - 14 oktober 2008 23:08

Pratade med min älskling förut..konstigt att man kan sakna någon efter så kort tid..såg ju han senast igår morses..kanske e för att man vet att han är så långt borta..ja vet inte riktigt..jag vet bara att jag saknar honom! En sak är dock bra med att han är borta..jag inser verkligen hur mycket jag älskar honom och hur mycket jag behöver honom i mitt liv för att vara lycklig! Att va ifrån varandra får en verkligen att uppskatta det man har! Känner mig otroligt lycklig att fortfarande efter åtta år tillsammans ha en så stark kärlek! Om det nu finns nått som "den rätta" så är jag säker på att Johan är den för mig! Älskar och saknar dig..längtar tills du kommer hem igen min prins! Enough about that..ni e säkert trötta på att höra mig tjata om saknad å längtan å bla bla bla..! Och JA, jag vet..det är inte synd om mig..jag e inte den enda som har en kille som reser bort ibland..jag e bara inte van vid det..än!


Va bara tvungen att lägga in en bild på han me.

Älska, älska, älska..


Över till dagen..har vart ledig idag..jag har hunnit me att tvätta några tvättar, städa, plugga en hel del, ta en promenad i det sköna vädret me vovvisarna, lekt massa med dom, tjötat i telefon, kollat på Ugly Betty och Desperete och lyssnat lite på min braiga bok. En helt ok dag med andra ord! Imon e det skola å mentorsträff..inte lika ok..men men..ingen idé att klaga..även om det hade vart tusen gånger skönare att va ledig imon me! Nu ska jag krypa ner i sängen å krama om mina bebisar å lyssna lite till på boken. God natt!



Ovido - Quiz & Flashcards