Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Kamilla - 13 oktober 2008 19:13

Nu har min älskling åkt iväg till tyskland..vinkade av honom i morses innan jag skulle till skolan..kändes lite jobbigt! Vi e inte så vana att vara ifrån varandra..även om vi en gång i tiden när johan låg i lumpen i stort sett va ifrån varandra i 10 månader. Men åren har gått..å sen dess har vi sets nästan varje dag..så det e klart att det blir tomt när han åker. Han är ju en så otroligt viktig del av mitt liv..han är ju mitt allt å jag älskar honom över allt annat! Som tur va e det ju inte nån lång tid han ska vara borta..han kommer hem på torsdag igen..men ändå..fyra dagar å tre långa nättar utan honom! Ja, ja..nog om det..jag överlever!


Har vart i skolan idag igen..fortsatte att skriva på U-planen..går riktigt bra faktiskt! Underbart att va ute i så god tid för en gång skull! Tack Ahnna å Sofia för det! Himla härlig känsla när man inte känner nån hets å panik över ett arbete! Efter att ha släppt av Sofia åkte jag till mamma å hasse för att hämta hundarna å äta middag! Mamma hade gjort lax..min favorit! Tack mamma det va jättegott!


Å nu sitter jag här alldeles ensam i ett kallt och tomt hus å ingen som kan värma mig..får krypa ner i soffan me vovvarna med en gosig filt över mig, dricka en kopp te å kolla lite på tv..å vänta på att få höra från johan..att resan förhoppningsvis har gått bra å så!



Av Kamilla - 13 oktober 2008 18:56


Idag fyller min älskade vän Johanna Cagner år! Massa grattiskramar till dig hjärtat! Hoppas du haft och har en underbar dag!


Johanna på promenaden Ljus i Alingsås

Ovido - Quiz & Flashcards