Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Kamilla - 10 oktober 2008 14:43

Har tränat lite med hundarna precis..märkte att det va ett tag sen man gjorde det me trolla..tog en liten stund innan hon lydde mina komandon. Måste bli bättre på att öva med henne igen! Man va ju så himla duktig på att göra det i början..å hon va så duktig å lydig...men det märks att hon börrjar bli lite trotsig och ringrostig på komanodna. Så det blir till att träna med henne en stund varje dag!


Har vart i skolan på förmiddagen på en workshop å sen skrivit på u-planen med sofia en stund. Ahnna va sjuk idag..stackarn har åkt på magsjuka! Hoppas att både du å familjen blir bättre snart! Saknade dig idag!


Nu sitter jag här framför datorn..ska skriva några rader till på u-planen sen tänker inte plugga nått mer den här helgen! Johan jobbar..har fortfarande inte vant mig att han inte slutar ett på fredagar längre! Va så mysigt när han gjorde det..helgen tillsammans blev så mycket längre..fast det bara handlade om några timmar. Ja, ja..det är som det är..man vänjer la sig så småning om! Efter jobbet ska han iväg å repa med bandet. Så jag lär väll inte se han för än sent! Hoppas dom kan hitta en annan dag som passar att repa! Vilken dag som helst..utom fredag..å kanske lördag då! Varför inte en vardag?? Ja, det löser väll sig det me!


Imon blir det tjejkväll i göteborg..å eventuell utgång! Ser jag verkligen fram emot! Synd bara att Malin skulle ha sin inflyttningsfest just imon me..hade gärna gått på den! Men va redan uppbokad när jag fick inbjudan! Inte mkt att göra åt! Hoppas att festen blir lyckad iaf!

Ha en bra helg!

Ovido - Quiz & Flashcards