Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Kamilla - 12 oktober 2008 16:27

Hade en lång, skön å välbehövlig sovmorgon idag! Å mådde bättre än förväntat när jag vaknade. Fixade iordning frukost som vi åt i sängen. *mysigt* Gjorde sedan iordning oss och åkte iväg till Allum. Johan fick shoppat både jacka, skor å en ny t-shirt..en gul faktiskt..ovanligt för att vara johan..men jättesnygg! Jag hittade bara ett par örhängen. Eller det va inte riktigt sant..hittade en jättefin lila top..men den va alldeles för dyr..350 spänn för en liten t-shirt typ..det hade inte min plånbok råd me..tyvärr. Så jag fick nöja mig me örhängena. Passade på att äta på MAX..lika mumsigt som vanligt. Å johan fick växlat pengar på forex inför tysklandsresan me.


Nu e vi hemma igen, å johan håller på att packa för fullt. Han å chefen åker ju till tyskland imon kl 07.00 å ska va borta i nästan en vecka..kommer bli tommt utan älsklingen!


Själv passar jag på att blogga lite. Ska ta en promenix med hundarna när johan e klar..å ikväll ska vi in till stan å träffa Johanna å Peter, ska gå ljus i Alingsås å ta en fika. Ska bli jättemysigt!


Hjälmkvistska gården, som är upplyst

 under i Ljus i Alingsås

Av Kamilla - 12 oktober 2008 16:01

Hade en jättetrevlig kväll i Göteborg igår. Va först på middag hemma hos Boddan, som hon å Vesna hade anordnat! Jättemumsig fläskfilé med salami, fetaost, soltorkade tomater å vitlök..å rostade grönsaker, klyftpotatis å tzatziki till det! Kalasgott..hade ni gjort jättebra tjejer! Vi drack en massa vin, skrattade, tjötade å hade riktigt roligt i några timmar (tiden gick alldeles för fort..som alltid när man har skoj) sen va det dax att dra vidare. Bestämde oss för att dra till exet. Boddan fixade in oss i vip-kön..skönt att slippa stå å köa i den vanliga jättelånga kön! Det va knökat me folk där inne..på det braiga dansgolvet va det omöjligt att dansa..å dessutom hamnade vi jämte en svett-pelle som verkligen stank..så det va bara att bege sig upp till det andra dansgolvet. Drack lite mera vin, dansade å hade skojsigt innan det va dax att åka hemmåt. Jag å sofia kom ut från exet lite för sent..å kunde inte vänta på nästa spårvagn om vi skulle hinna me tåget. Så det va bara att slänga sig in i en taxi..å betala för en kort med dyr åktur. Men det fick det va värt..hann ju me tåget! Tack än en gång tjejer för en toppenkväll! Ser fram emot nästa tillfälle!


Me and my girls

Boddan, Jennie, Vesna, Sofia å Jag

(...å JA jag vet..jag ser ut som en kines!)

Ovido - Quiz & Flashcards