Direktlänk till inlägg 16 juni 2010

Ingen vanlig onsdag..

Av Kamilla - 16 juni 2010 21:00

Precis hemkommen från en härlig kvällspromenad längs med sjön! Underbart med solen som värmer långt in på kvällen!

Slutade tidigt idag, som vanligt på onsdagar! =) Hämtade hundarna hos svärföräldrarna och åkte hem å slängde på mig i bikinin och la mig i hängmattan ute i trädgården och lyssnade på en bok! En helt perfekt eftermiddag måste jag säga! Det ända som hade gjort den bättre hade vart nått gott att äta..typ jorgubbar, lite godis eller en glass..men det får jag snällt avstå från efter helgens onyttigheter! Nu är det back to GI och inga kolhydrater som gäller ett par veckor till! Boring..men nödvändigt!


Nu börjar denna onsdagen gå mot sitt slut, ska snart gå å lägga mig i sängen och kolla på Morden i Midsommer på tv. =) Måste ju även säga att det är inte vilken onsdag som helst, utan onsdagen den 16 Juni, min älskade svägerska Sofias 30:e födelsedag! =) Vilken hon tillbringar på Mallorca med sin kära Mats! Världens STÖRSTA grattis till dig min tvillingsjäl! Hoppas du har en helt fantastisk födelsedag! Älskar dig!


  

Grattis på 30-års dagen gumman!



 
 
Ingen bild

Jeanette

17 juni 2010 00:40

Å vad härligt det lät med hängmatta! Det ska vi oxå skaffa när vi köpt hus=) Ja, tjejkväll snart! Absolut! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kamilla - 13 mars 2011 19:21

Blev sugen på att börja blogga igen, men kände för att starta om från början!   Här är den nya bloggen:   http://karamillas.blogg.se/ ...

Av Kamilla - 9 september 2010 08:36

Jag tar en liten paus i bloggandet (som ni säkert redan märkt) ett par veckor framöver. Det e så mkt me flytt, renovering och annat att bloggandet inte hinns med just nu!     ...

Av Kamilla - 23 augusti 2010 17:11

Igår var det min och Johans bröllopsdag! Våran första bröllopsdag! ♥ Tänk va fort ett år går! Tycker inte det va alls länge sen vi stog där i kyrkan..! Hoppas på många fler år tillsammans med Johan..å många fler bröllopsdagar att fira! :) Jag ...

Av Kamilla - 18 augusti 2010 18:19

Snart flyttar vi! :) Jag längtar så jag nästan dör!! Trodde tiden skulle gå fort när man började jobba, så det snart skulle bli 1 september..men inte! Än så länge är det bara den 18 augusti, och 14 dagar kvar! Hoppas dom går fort!!   Det mesta är...

Av Kamilla - 17 augusti 2010 18:58

Semestern tog slut för över en vecka sen..och jag har börjat på mitt nya jobb! Nu jobbar jag på Igelkotten..men saknar mitt gamla jobb på Fyren jättemycket! Jag saknar barnen, saknar arbetstiderna, saknar känslan av att det var kul att gå till jobbet...

Ovido - Quiz & Flashcards