Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Kamilla - 6 juni 2010 18:45

Så va det redan sommar..och första veckan i Juni är redan förbi! Det har vart underbart sommarväder hela sommaren..önskar att det kunde hålla sig så..men tyvärr ska det ju redan komma sämre väder nästa vecka! =(


Veckan har vart bra! Började med att träffa Frida efter jobbet på måndagen! Hon hade ju fyllt år, så jag åkte dit för att fira henne! Hade en mysig eftermiddag i hennes trädgård! Va på intervju i Lerum på onsdagen, den gick skit trodde jag..men det visade sig senare att de erbjöd mig tjänsten, vilken jag tackade nej till! I torsdags va det sommaravslutning på jobbet! Barnen sjöng massa fina sånger å sen käkade vi tårta. Jag fick jättefina presenter av barnen! I lördags fribbade vi med Tobbe och Maria..det gick skitdåligt! Har kört GI i en och en halv vecka nu ungefär..verkar funka, men godis och brödsuget verkat aldrig försvinna!


Idag har jag vart i Gbg å hälsat på Jenny. Hon bjöd på en härlig sommarsallad till lunch, och vi satt å tjötade och jag fick se mig om i hennes lägenhet! Va ju första gången jag va där, trots att hon bott där i några år nu..skäms på mig! Efter en mysig start hos henne, gick vi en sväng på stan å shoppade lite! Fick köpt två klänningar och en topp.


Nu e jag hemma igen å Johan håller på att Grilla för fullt!

Ovido - Quiz & Flashcards